امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

دانلود رایگان مقاله استراتژی های کارکردی مدیریت منابع انسانی – مدیریت
نویسنده : بابک تاریخ : دو شنبه 8 تير 1394

توضیحات :

مفهوم مدیریت منابع انسانی، از اواسط دهه هشتاد میلادی معرفی شد و هدف از آن ارایه روش‌هایی برای مدیریت کارکنان و کمک به بهبود عملکرد سازمان است. به منابع انسانی سازمان، دیگر نه به عنوان منبع هزینه بلکه همانند دارایی‌های ارزشمندی برای کسب مزیت رقابتی نگریسته می‌شود. به همین دلیل است که برنامه‌ریزی منابع انسانی از اولویت بالایی در سازمانها برخوردار شده است.

 

فهرست مطالب :

  • مقدمه
  • مدیریت استراتژیک منابع انسانی
  • اهداف مدیریت استراتژیک منابع انسانی
  • فضای شکل‌گیری استراتژیهای منابع انسانی
  • استراتژی حوزه‌ های مختلف منابع انسانی
  • تامین منابع انسانی
  • توسعه منابع انسانی
  • مدیریت عملکرد
  • استراتژیهای پاداش
  • مدیریت روابط کارکنان
  • نتیجه‌گیری
  • منابع

 

♦ این مقاله با فرمت Word ارایه شده و قابل ویرایش است.



:: موضوعات مرتبط: مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان مقاله استراتژی های کارکردی مدیریت منابع انسانی – مدیریت,

ادامه مطلب
دانلود رایگان پروژه بررسی تاثير اتوماسيون اداری بر بهبود تصميم گيری مديران استانداري – مدیریت
نویسنده : بابک تاریخ : دو شنبه 8 تير 1394

توضیحات :

ما در عصري زندگي مي كنيم كه عصر شگفت انگيز دانش و اطلاعات ، عصرشتاب غيرقابل باور فناوري و خلاقيت است. با عموميت يافتن سريع دسترسي به كامپيوتر ها و تكنولوژي اطلاعاتي و رسانه هاي پيشرفته هيچ كشوري نمي تواند اقتصاد قرن بيست و يكمي را بدون زيرساخت الكترونيكي قرن بيست و يكمي اداره كند. يكي از فاكتورهاي مهم در تصميم گيري مديران اطلاعات است. داشتن اطلاعات دقيق ، صحيح ،‌ بهنگام باعث بالا رفتن سرعت تصميم گيري شده و جلوي اتخاذ بسياري از تصميمات نادرست را خواهد گرفت.

 

فهرست مطالب :

  • چکیده
  • فصل اول: کلیات تحقیق
  • مقدمه
  • تبیین موضوع تحقیق
  • اهمیت و ضرورت تحقیق
  • اهداف تحقیق
  • اهداف اصلی تحقیق
  • اهداف فرعی تحقیق
  • سوالات تحقیق
  • سوالات اصلی
  • سوالات فرعی
  • تبیین فرضیه های تحقیق
  • متغیرهای تحقیق
  • تعریف عملیاتی متغیرها
  • خلاصه فصل
  • فصل دوم: ادبیات، مبانی نظری و پیشینه تحقیق
  • مقدمه
  • تصمیم گیری در سازمان ها
  • مدیریت در قرن ۲۱
  • نقش استراتژیک اطلاعات
  • روش سیستمها و دیدگاه سیستمی
  • چرخه حیات سیستم
  • اطلاعات

 

♦ این پروژه با فرمت Word ارایه شده و قابل ویرایش است.



:: موضوعات مرتبط: مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان پروژه بررسی تاثير اتوماسيون اداری بر بهبود تصميم گيری مديران استانداري – مدیریت,

ادامه مطلب
دانلود رایگان پروژه چگونگي ارتباطات در داخل سازمانها و مشاوره مديريت با كاركنان
نویسنده : بابک تاریخ : دو شنبه 8 تير 1394

توضیحات :

ارتباط در لغت به معنی مشارکت در یک نظر و ایجاد رابطه برای انتقال یک خبر به کار رفته است. از اواخر سالهای 1930 و پس از انتشار مقاله ای تحت عنوان (اطلاعات یک مسعله ی اندیشه است) به مرور اندیشمندان درصدد بررسی ارتباطات از طریق ریاضیات برآمدند. رفته رفته مفهوم ارتباطات به فرایند اطلاعات تبدیل شد. متعاقب این امر (سیبرنتیک) عنوان شد که آن عبارت است از مجموعه تئوریهای مربوط به قانونمند ساختن انتقال و دریافت یک خبر بین انسان و ماشین.

 
فهرست مطالب :

  • فصل 1-ارتباط در سازمان
  • مفهوم ارتباط
  • عوامل ایجاد ارتباط در سازمانها
  • انواع ارتباط در یک سازمان
  • انواع ارتباطات در يك سازمان (Communication)
  • اهميت ارتباط در سازمان
  • غايتهاي حاصل از ارتباط
  • ايجاد تغييرات سازماني
  • پيش بيني و جل گيري از تنش هاي سازماني
  • تحكيم وضعيت كاركنان
  • ايجاد همبستگي بين اعضا و سازمان
  • ارتباطات سازماني را چگونه برقرار كنيم؟
  • پيشنهادهاي مربوط به بهبود ارتباطات در سازمان
  • فصل 2-انواع جلسات در سازمان
  • جلسه گروه موافق و مخالف
  • جلسه گروه همسو
  • ميزگرد
  • سمينار
  • سمپوزيم
  • جلسة مجمع عمومي
  • كنفرانس
  • كنگره
  • فصل 3-نفوذ در ديگران
  • الگوهاي نفوذ در ديگران
  • قدرت و اختيار
  • نفوذ از راه تهديد اجبار
  • نفوذ از راه مهارت و استادي
  • نفوذ از راه همكاري و همياري (تشريك مساعي)
  • خلاصه
  • بهبود ارتباطات — نکاتی برای مدیران
  • word


:: موضوعات مرتبط: مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان پروژه چگونگي ارتباطات در داخل سازمانها و مشاوره مديريت با كاركنان,

ادامه مطلب
دانلود رایگان پایان نامه ایجاد تغییرات در AHP با سلسله مراتب غیر خطی و وجود روابط ریاضی مابین معیاره
نویسنده : بابک تاریخ : دو شنبه 8 تير 1394

توضیحات :

از آنجا كه اتخاذ تصميم صحيح و به موقع  مي تواند تاثير به سزايي در زندگي شخصي و اجتماعي انسانها داشته باشد ضرورت وجود يك تكنيك قوي كه بتواند انسان را در اين زمينه ياري كند كاملا محسوس مي باشد. يكي از كار آمد ترين اين تكنيك ها فرايند تحليل سلسله مراتبي (Analytical hierarchy process ) است كه براي اولين بار توسط توماس ال ساعتي در دهه ي 1970 مطرح شد. اين تكنيك بر اساس مقايسه هاي زوجي بنا نهاده شده و امكان بررسي سناريو هاي مختلف را به مديران مي دهد….

 

 

فهرست مطالب :
چكيده
مقدمه
فصل اول   
كليات
موضوع تحقيق
بيان و تعريف موضوع
اهداف تحقيق
فرض تحقيق
قلمرو علمي تحقيق
قلمرو مكاني
متدولوژي تحقيق
روش تحقيق
روش گردآوري اطلاعات
محدوديت هاي تحقيق
فصل دوم
مروري بر ادبيات تحقيق
پيشگفتار
كليات
اصول فرايند تحليل سلسله مراتبي
مزاياي فرايند تحليل سلسله مراتبي
گام هاي فرايند تحليل سلسله مراتبي
ساختن سلسله مراتبي
انواع سلسله مراتبي ها
روش ساختن يك سلسله مراتبي
محاسبه وزن در فرايند تحليل سلسله مراتبي
روش هاي محاسبه وزن نسبي
روش حداقل مربعات
روش حداقل مربعات لگاريتمي
روش بردار ويژه
روش هاي تقريبي
محاسبه وزن نهايي
محاسبه نرخ ناسازگاري
ماتريس سازگار
ماتريس ناسازگار
الگوريتم محاسبه نرخ ناسازگاري يك ماتريس
الگوريتم محاسبه نرخ ناسازگاري يك سلسله مراتبی

 

♠ این پایان نامه با فرمت Word ارائه شده است.



:: موضوعات مرتبط: مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان پایان نامه ایجاد تغییرات در AHP با سلسله مراتب غیر خطی و وجود روابط ریاضی مابین معیارها – مدیریت,

ادامه مطلب
دانلود پایان نامه تاثير كارآيی سازمان و مديريت برتحول اقتصادی – مدیریت
نویسنده : بابک تاریخ : دو شنبه 8 تير 1394

توضیح :

‌توانمندی و موفقيت‌ هر كشوری در صحنه‌ اقتصاد جهاني‌ منوط‌ به‌ موفقيت‌ سازمانها، و موفقيت‌ آنها درگرو خلاقيت، نوآوری و كارايي‌ است. به‌عبارت‌ ديگر تحول‌ و رشد اقتصادي‌ هر كشور تحت‌ تاثير مستقيم‌ تحول‌ سازمانها و مديريت‌ در آن‌ تحقق‌ می يابد. كشورهايی نظير ژاپن، انگليس‌ و آلمان‌ بدون‌ داشتن‌ منابع‌ توانسته‌اند با استفاده‌ از قدرت‌ دانش‌ و مديريت‌ كارا در سازماندهي‌ و تخصيص‌ منابع، رشد اقتصادي‌ شگرفي‌ را در بلندمدت‌ تجربه‌ كنند..

 

فهرست مطالب :

  • مقدمه
  • رشد اقتصادی‌ در ایران‌
  • عوامل‌ موثر بر كارایی‌ سازمانها
  • عوامل‌ برون‌سازمانی‌ (محیطی)
  • عوامل‌ درون‌سازمانی‌ (مدیریتی)
  • نتیجه‌گیری
  • منابع‌ و ماءخذ
  • نقش و تاثیررهبران سازمانی در نهادینه سازی مدیریت دانش در سازمانهای کنونی
  • مقدمه
  • مدیریت دانش
  • نهادینه سازی مدیریت دانش
  • نتیجه گیری
  • فرهنگ كارآفرینی
  • مقدمه
  • تعریف فرهنگ
  • نقش مدیریت دانایی در ارتقای نوآوری نسل جدید تحقیق و توسعه
  • مقدمه
  • تحقیق و توسعه و ویژگیهای آن
  • مدل جامع مدیریت دنایی و اجزای اصلی آن
  • منابع

 

♠ این پایان نامه با فرمت Word ارائه شده است.



:: موضوعات مرتبط: مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه تاثير كارآيی سازمان و مديريت برتحول اقتصادی – مدیریت,

ادامه مطلب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.