امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

دانلود رایگان آموزش حرفه ای و جامع بورس 2020
نویسنده : بابک تاریخ : جمعه 12 ارديبهشت 1399

دانلود رایگان آموزش حرفه ای و جامع بورس 2020

آموزش حرفه ای و جامع بورس

در دوره جامع بورس آکادمی دادبه در طی آموزش های تئوری و عملی، صفر تا ۱۰۰ سرمایه گذاری موفق در بورس را فرا می‌گیرید. از جلسه دوم با مبالغ کم به صورت عملی زیر نظر اساتید و پشتیبان فنی دوره شروع به سرمایه گذاری در بورس می‌کنید. این دوره به صورتغیر حضوری برگزار می‌شود. دوره به صورت ویدیو در دست شما عزیزان قرار دارد البته به همراه پشتیبان اختصاصی برای هر نفر تا در تمام مسیر همراهتان باشد. دانلود رایگان آموزش حرفه ای و جامع بورس 2020

تا کنون بیش از 700 دانشجو موفق داشته‌ایم. اساتید آکادمی دادبه افراد موفق در بازار بورس با سرمایه گذاری‌های سنگین هستند و تجربه عملی و موفق در این بازار را دارند.

سرمایه گذاری کم ریسک

البته ما در کنار این آموزش آمورش بورس خارج هم ارائه میدهیم و شما با تهیه این دوره از آموزش های بورس بین المللی هم بهره مند خواهید شد.

آموزش رایگان بورس آکادمی دادبه
  • چه چیزهایی در گام اول اموزش بورس بخوانیم:

  • می‌خواهم در بورس سرمایه گذاری کنم اما نمی دانم چه کار باید بکنم؟!
    چطور نزدیک‌ترین کارگزاری بورس را به خود پیدا کنیم؟
    سود و درآمد سرمایه گذاری در بورس چقدر است؟
    حداقل سرمایه گذاری در بورس چقدر است؟
    سرمایه گذاری در بانک یا بورس، کدام بهتر است؟
    آیا بدون تحصیلات مرتبط می توان در بورس فعالیت کرد؟
    با چه سرمایه ای وارد بورس شویم؟
    سبدگردانی در بورس چیست؟
    مشاور سرمایه گذاری در بورس چیست؟
    چرا باید هرچه زودتر میلیون ها تومان روی آموزش بورس خودمان سرمایه گذاری کنیم؟
    چه چیزهایی برای شروع فعالیت در بورس باید بدانیم؟
    چگونه با سرمایه کم در بورس فعالیت کنیم؟ (فایل صوتی)
    قانون ۶-۱۰۰ در موفقیت در بازار بورس
    سرمایه گذاری مستقیم و غیر مستقیم چیست؟ انواع روش های سرمایه گذاری در بورس

جزئیات بیشتر / دانلود

  •  آموزش بورس

    در گام دوم آموزش بورس وارد توضیح مفاهیم و اصطلاحات مهم بورس می‌شویم چیزهایی که لازمه شروع موفق سرمایه گذاری در بورس است. ممکن است بعضی از مقالات این سری برای شما ساده باشد و بدانید مثلا مقاله {بورس چیست؟} اگر این‌طور بود می توانید از خواندن این مقاله عبور کنید و مقاله های دیگر را بخوانید. بعد از آشنایی با مفاهیم و اصطلاحات مهم بورس شما قدم بزرگی در راستای آموزش بورس خود برداشته اید و حالا آماده شروع مراحل بعدی اموزش روش های سرمایه گذاری در بورس هستید.

    چه چیزهای در گام دوم آموزش بورس بخوانیم؟

  • بورس چیست؟
    آیا الان زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در بورس است؟
    صندوق سرمایه گذاری چیست؟ آشنایی با انواع صندوق های سرمایه گذاری
    آموزش خرید و فروش آنلاین و اینترنتی سهام در بورس
    همه چیز درباره مجمع و مجامع شرکت های بورسی
    شاخص بورس چیست؟
    افزایش سرمایه چیست؟ انواع روش های افزایش سرمایه
    حق تقدم چیست؟همه چیز درباره حق تقدم سهام شرکت ها در بورس
    تفاوت EPS و DPS چیست؟
    نسبت P/E چیست؟ هر چیزی که باید درباره نسبت P/E بدانید
    اختیار معامله چیست؟ قرارداد اختیار خرید و اختیار فروش سهام در بورس
    عرضه اولیه سهام چیست؟ خرید عرضه اولیه به روش بوک بیلدینگ
    اخزا چیست؟ همه چیز درباره اسناد خزانه اسلامی
    گره معاملاتی در بورس تهران و نحوه رفع گره از سهام
    استراتژی های تشکیل یک پرتفوی کم ریسک و متنوع
    سهام چیست و چه سهامی در بورس معامله می شوند
    توضیح در مورد مرحله دوم و نحوه آموزش بورس در این مرحله

    برای مطالعه سری مقالات آنچه یک سرمایه گذار بورس باید بداند (مفاهیم و اصطلاحات مهم بورس) بیشتر آشنا شوید می توانید روی لینک آن کلیک کنید و مقاله ها را مطالعه کنید. البته لازم نیست دقیقا آموزش ببینید و مثل یک استاد به آن‌ها تسلط داشته باشید یک درک اولیه که با یک مطالعه سریع به دست بیاید کافی است در مراحل بعدی آموزش بورس خود باز این موارد مرور می شوند و تکرار آن‌ها باعث خواهد شد فهم عمیق‌تری نسبت به آن‌ها پیدا کنید. مثلا اگر دقیقا نفهمیدید که EPS و DPS چیست؟ نگران نباشید در مراحل بعدی به خوب با آن‌ها آشنا خواهید شد. این مرحله صرفا برای این است که برای اولین بار یک آشنایی اولیه و سطحی با مفاهیم بورس پیدا کنید و عمیق سازی و درک بیشتر این مطالب در مراحل پیشرفته تر آموزش بورس برای شما اتفاق خواهد افتاد.

    آموزش گام به گام بورس اوراق بهادار

    موضوع آموزش در مقوله سرمایه گذاری که ریسک از دست دادن سرمایه مطرح است، بیش از پیش اهمیت دارد. ریسک از نادانی ناشی می‌شود و هرچقدر تخصص و مهارت سرمایه گذار نسبت به بازار بیشتر باشد، ریسک نیز کمتر خواهد بود. دانلود رایگان آموزش حرفه ای و جامع بورس 2020

    در این یادداشت، گام به گام همراه شما خواهیم بود و به اصلی‌ترین ابهامات ورود به بازار جذاب بورس پاسخ خواهیم داد:

    گام اول: اهمیت آموزش بورس
    چرا آموزش بورس ضروری است؟

    آموزش، جلیقه نجات، در دریای متلاطم سرمایه گذاری در بورس است. می‌توان گفت رشد ثروت در بازار سرمایه بیش از هر چیزی به رشد تخصص سرمایه گذاران وابسته است. بورس یک روی سود و یک روی زیان دارد، سود در بورس از جیب تازه‌کاران به جیب متخصصان می‌رود و اگر پیش از سرمایه گذاری در بورس، روی آموزش خود سرمایه گذاری نکنید، بورس روی زیان خود را به شما نشان خواهد داد! هیچ چیز به اندازه آموزش و تخصص نمی‌تواند ریسک این سرمایه گذاری را کاهش دهد.

    ریسک از آنجایی ناشی می‌شوید که ندانید در حال انجام چه کاری هستید

    وارن بافت آموزگار سرمایه گذاری

    تعداد زیاد سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و فرابورس، اهمیت موضوع آموزش را بیش از پیش نشان می‌دهد، انتخاب چند شرکت و سپس تخصیص سرمایه به این شرکت‌ها نیازمند دانش کافی از شرکت ها، صنایع آن‌ها و شرایط اقتصاد است.

    دو نوع تحلیل معروف جهت انتخاب صحیح شرکت ها عبارت‌اند از:

    ۱- تحلیل بنیادی که به بررسی وضعیت عملیاتی شرکت‌ها و سودآوری آن‌ها می‌پردازد

    ۲- تحلیل تکنیکال که به بررسی نمودارهای قیمتی سهم‌ها در طول زمان می‌پردازد.

    گام دوم: چرا بورس؟

    در ابتدا به مزایای سرمایه گذاری در بورس اشاره کرده و سپس آن را با یکی از مهم‌ترین گزینه‌های سرمایه گذاری در اقتصاد ایران (بانک) مقایسه خواهیم کرد:

    مزایای سرمایه گذاری در بورس چیست؟

    چه مزایایی، سرمایه گذاری در این بازار را جذاب کرده است؟

    سودآوری در بورس: امکان سودآوری از دو محل دریافت سود نقدی (DPS) و افزایش ارزش سهام شرکت‌ها (Capital Gain)، تنها از طریق سهامداری “یک” شرکت، شبیه یک تیر است با دو نشان! سهامداران معمولا در طول زمان سهامداری از نوسانات قیمت و در پایان سال مالی و پس از برگزاری مجمع عادی سالیانه از سود تقسیمی بهره‌مند می شوند.
    نقد شوندگی: یک کد آنلاین و گذاشتن سفارش فروش در ساعات معاملاتی (۸:۳۰-۱۲:۳۰)، سریع‌ترین مسیر دسترسی به سرمایه در این بازار است! گرد هم آوردن تعداد بالای عرضه و تقاضا در کنار هم در این بازار ورود و خروج به این بازار را آسان‌تر از سایر بازارها می‌کند.
    شفافیت اطلاعاتی: شفافیت اطلاعاتی و نظارت نهادی همچون سازمان بورس را در کمتر فرصت سرمایه­گذاری­ایی به صورت هم‌زمان می‌توان یافت! صورت های مالی شرکت‌ها در ادوار سه ماهه و گزارش عملکرد در بازه‌های ماهانه به صورت منظم در سامانه کدال منتشر و به صورت عمومی در دسترس سهامداران قرار می‌گیرد. دانلود رایگان آموزش حرفه ای و جامع بورس 2020
    حفاظت در برابر تورم: شراکت در سهام شرکت‌هایی که درآمدزایی آن‌ها متاثر از تورم است، سرمایه را در برابر تورم حفظ می‌کند. با توجه به اقتصاد تورمی ایران، حفاظت از “کاهش ارزش پول” اهمیت زیادی دارد.
    معافیت مالیاتی: سود تقسیمی در بورس معاف از مالیات است. بدین معنی که تمام سود دریافتی از معاملات بعد از در نظر گرفتن کارمزد در حدود ۰٫۵% تماما متعلق به سهامدار است.
    سرمایه گذاری در بانک یا بورس؟

    بدون شک سهولت سرمایه گذاری در بانک، این فرصت سرمایه گذاری را در ردیف گزینه‌های ابتدایی سرمایه گذاری قرار می‌دهد، اما همیشه اولین و راحت‌ترین گزینه ممکن، بهترین نیست! زیرا:

    بررسی بازدهی: نرخ سود سپرده بانکی، به دلیل تضمین در پرداخت سودهای دورهای به عنوان یک نرخ سود بدون ریسک مطرح شده و بازدهی کمتری را برای سرمایه گذاران به همراه دارد.
    سودآوری از دو محل در بورس: در بورس، علاوه بر پرداخت سود نقدی، می‌توان از رشد قیمت سهام شرکت‌ها نیز منتفع شد.
    اهمیت عملکرد سرمایه گذار: سودآوری در بورس برخلاف بانک، به طور صددرصد به عملکرد سرمایه گذاران بستگی دارد و تضمینی در برخورداری از سودآوری در صورت انتخاب فرصت های سرمایه گذاری اشتباه وجود ندارد.
    بررسی تضمین سودآوری: در بازار سهام قرار بر دریافت سود ثابت ماهانه و بدون پذیرش ریسک نیست و سودآوری سهامداران ارتباط مستقیمی با عملکرد شرکت‌ها دارد.
    بررسی ریسک بورس: ریسک بالاتر بورس، منجر به بازدهی بالاتر برای سرمایه گذارانی می‌شود که تخصص کافی برای انتخاب سهام مناسب را دارند.
    مقایسه سودآوری بورس و بانک: هم‌اکنون نرخ سود سپرده‌های سرمایه گذاری به صورت سالانه» در محدوده ۱۸% تا ۲۲% قرار می‌گیرد. حال آن که در صورت انتخاب صحیح گزینه‌ی سرمایه گذاری در بورس، قابلیت افزایش سرمایه تا سقف ۵% تنها در یک روز وجود دارد.
    مزیتی فراتر از بازدهی: با فرض بازدهی بالاتر سپرده پنج ساله، این سپرده، جهت برداشت زودتر از موعد با نرخ شکست روبرو است که این عیب نیز با مزیت نقد شوندگی در بورس قابل رقابت نیست!
    مزیتی فراتر از پوشش تورم: با توجه به مقادیر پیش‌بینی نرخ تورم در چند سال آتی، عملا باقی ماندن سرمایه در بانک توجیهی ندارد! چراکه نرخ سپرده‌های بانکی هم اکنون در حدود ۲۰% یا کمتر از آن است و این در حالی است که طبق پیش بینی صندوق بین المللی پول، نرخ تورم برای سه سال آتی بالای ۲۵% خواهد بود.

  • گام سوم: اقدام به سرمایه گذاری

    اگر تا اینجا تصمیم به سرمایه گذاری در بورس گرفته‌اید، در وهله اول لازم است بدانید چه میزان سرمایه لازم دارید و پس از آن سرمایه شما چند برابر خواهد شد؟

    حداقل سرمایه گذاری در بورس چقدر است؟

    در خرید حضوری این عدد ۵۰ هزار تومان و در خرید آنلاین ۱۰۰ هزار تومان است. با کمترین سرمایه در بورس، می‌توان سهامدار شرکت‌های بزرگ فولادی، پالایشی، پتروشیمی و… در کشور شد. این یعنی ورود به بورس عملا با محدودیت میزان سرمایه گذاری روبرو نیست که بر جذابیت این بازار می‌افزاید.

    طریقه دریافت کد بورسی

    برای انجام معامله در بورس، به کد بورسی نیاز است، این کد برای هر سهامدار منحصر به فرد بوده و برای دریافت آن همراه با مدارک شناسایی باید به یکی از شعبات کارگزاری‌های دارای مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار مراجعه کرد، همچنین برخی کارگزاری‌ها امکان صدور کد بورسی بدون مراجعه حضوری را فراهم کرده‌اند، پس از دریافت کد بورسی، به همراه یک نام کاربری و رمز عبور امکان استفاده از سامانه معاملاتی آن کارگزاری فراهم می‌گردد. دانلود رایگان آموزش حرفه ای و جامع بورس 2020

    آخرین تغییرات سازمان بورس در فرآیند صدور کد بورسی برای مشتریان جدید در بازار سرمایه، به شرح زیر است:

    گذشت یک ماه از زمان صدور کد بورسی
    قبولی در آزمون مربوطه

    در راستای افزایش دانش افراد حقیقی که قصد معامله در بورس دارند، این آزمون توسط کانون کارگزاران برگزار شده یا توسط شرکت‌های کارگزاری و با نظارت و با تایید کانون کارگزاران بورس می­ باشد. آزمون به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود. در صورت قبولی اشخاص در آزمون مذکور مشخصات مربوط به افراد حداکثر ظرف سه روز به سمات ارسال می‌شود و پس از طی فرآیندهای مربوطه کدهای معاملاتی از قابلیت معامله برخوردار می‌شوند. همچنین در تبصره های این قانون آمده است که کانون کارگزاران بورس می‌تواند در راستای افزایش دانش مرتبط با بازار سرمایه و نیز ایجاد آمادگی بیشتر برای آن دسته از اشخاص حقیقی که متقاضی صدور کد معاملاتی هستند، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی به صورت حضوری و مجازی کند.

    یکی از مهم ترین تاثیرات این بخش از قانون جدید، افزایش آگاهی سهامداران است که منجر به بهبود معاملات آنان و سرانجام افزایش کارایی و عمق بازار سرمایه می­گردد. با توجه به افزایش تعداد کدهای معاملاتی در بازار سرمایه، در حال حاضر افزایش آگاهی سهامداران یکی از مهم ترین دغدغه های قانون گذاران این حوزه می باشد.

    تعهد شخص جهت عدم فعالیت در سیگنال فروشی (که در این صورت کد مسدود می شود)
    بندهای جدید:

    در این راستا، دو بند مهم به تعهدنامه قبلی اضافه شده است، که به شرح زیر است:

    تعهد می کنم کلیه اقدامات اینجانب در چارچوب قوانین و مقررات و مقررات حاکم بر بازار سرمایه باشد و از هر گونه مشارکت و فعالیت (به ویژه در فضای مجازی) در زمینه هایی که طبق قوانین بازار اوراق بهادار نیازمند اخذ مجوز از سازمان است بدون اخذ مجوزهای لازم خودداری کنم. همچنین از عضویت و فعالیت در شبکه های اجتماعی، سایت ها و کانال هایی که برخلاف مقررات اقدام به ارائه تحلیل در خصوص اوراق بهادار می کنند و تحت عناوینی همچون سیگنال فروشی اقدام به اغوای قیمتی می کنند، خودداری و پرهیز کنم.

    بدیهی است در غیر این صورت سازمان بورس و فرابورس می توانند کد معاملاتی اینجانب را مسدود کرده و علاوه بر آن برخوردهای قانونی را از طریق مراجع ذیصلاح نسبت به اینجانب پیگیری کنند. همچنین تعهد می کنم کلیه خسارات و زیان های ناشی از این گونه اقدامات که متوجه اینجانب باشد جبران کرده و حق هرگونه ایراد، اعتراض و پیگیری را نسبت به اقدامات سازمان، بورس و فرابورس از خود سلب و ساقط می کنم.

    اینجانب آگاهی کامل دارم که بازار سرمایه همراه با سود و زیان بوده و سرمایه گذاری همواره با مخاطرات و ریسک همراه است. سرمایه گذاری در این بازار مبتنی بر بررسی و تشخیص سرمایه گذار بوده و سود سرمایه از سوی هیچ شخص حقیقی یا حقوقی مورد تضمین نیست. لذا با علم به این مخاطرات مبادرت به دریافت کد معاملاتی و سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه می کنم.

    لازم به ذکر است خرید و فروش سهام شرکت‌های عرضه اولیه، خرید و فروش تسه و اوراق با درآمد ثابت و هم‌ چنین خرید و فروش واحدهای صندوق‌ سرمایه‌ گذاری از قانون نامبرده مستثنی است.

    میزان سود و ضرر در بورس چقدر است؟

    تغییرات قیمت سهام در بورس به صورت درصدی است، لذا میزان سود یا ضرر بستگی به میزان سرمایه اولیه و درصد تغییرات مثبت و یا منفی قیمت سهام دارد. در معاملات سهام، محدودیت دامنه نوسان (در حال حاضر مثبت و منفی ۵%) برای تغییرات قیمتی روزانه وجود دارد. در بورس یک شبه نمی‌توان پولدار شد! حقیقت آن است که میزان بازدهی در بورس به صورت مستقیم با میزان توانایی و تخصص استفاده از فرصت‌های سرمایه گذاری موجود در آن ارتباط دارد.

    سرمایه گذاری موفقیت آمیز نیازمند گذشت زمان، برخورداری از نظم و دیسیپلین و داشتن صبر و حوصله است. فارغ از اینکه چقدر استعداد و تلاش به خرج بدهید، بعضی کارها وقت می‌خواهند، نمی‌توان با ۹ زن باردار، بچه‌ای را یک ماهه به دنیا آورد

    وارن بافت آموزگار سرمایه گذاری
    گام چهارم: بورس به‌عنوان شغل
    بورس شغل دوم، درآمد اول؟

    مهم‌ترین سوالی که فعالان این بازار مطرح می‌کنند آن است که آیا می‌توان به ثبات درآمدزایی از بورس رسید؟

    پاسخ به این سوال به سرمایه اولیه و نحوه عملکرد سرمایه گذار وابسته است، همچنین:

    این حرفه هم مانند هر حرفه دیگری، هم نیاز به مهارت و هم تخصیص زمان دارد.
    وجه تمایز این حرفه آنجاست که مهارت، “اهرم” کسب درآمد شما خواهد بود، تخصص بیشتر بازدهی بالاتری به همراه دارد.
    در کنار تایم معاملاتی بازار، لازم است پیگیر عوامل اقتصادی موثر بر شرکت ها باشید تا بتوانید فرصت‌های سرمایه گذاری را شناسایی کنید.
    هرچقدر بیشتر برای فهم این بازار زمان بگذارید، هوشمندتر می‌شوید و بازار به سرمایه گذاران هوشمند خود بازدهی بیشتری می‌دهد.
    بورس شغلی است که نیازی ندارد در زمان و مکان مشخصی حاضر شوید و این مورد نیز بر جذابیت‌های آن می‌افزاید.

آموزش بورس آکادمی دادبه

گام اول تا آخر با آکادمی دادبه

با آموزش شروع کردیم و اکنون لازم است بگوییم که آموزش نه تنها گام آخر که همراه همیشگی در مسیر سرمایه گذاری در این بازار جذاب است و تنها آموزش و تجربه است که رمز پیشرفتی است که شما را هر روز از دیروز خود باهوش‌تر می‌کند. توقف در مسیر یادگیری، به معنی آمادگی برای مغلوب شدن در برابر ریسک‌هاست. نکته مهم در آموزش بورس، تعریف مسیر صحیح و منظم یادگیری است، در کلاس بورس آکادمی دادبه، بسته به سطح نیاز شما در آموزش، مقالات متعددی آماده است تا شما را بر ریسک‌های بازار غالب کند!

 

 

دارای نماد اعتماد

 

جزئیات بیشتر / دانلود



:: موضوعات مرتبط: کنکور، جزوات-کتابها، ،
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان آموزش حرفه ای و جامع بورس,

دانلود رایگان آموزش فوق العاده جامع طراحی سایت و اپلیکیشن و سئوی فوق حرفه ای سایت 2020
نویسنده : بابک تاریخ : جمعه 12 ارديبهشت 1399

دانلود رایگان آموزش فوق العاده جامع طراحی سایت و اپلیکیشن و سئوی فوق حرفه ای سایت 2020

آموزش فوق العاده جامع طراحی سایت و اپلیکیشن و سئوی فوق حرفه ای سایت

می‌خواهید قالب وردپرسی اختصاصی خودتان را بسازید؟ دانلود رایگان آموزش فوق العاده جامع طراحی سایت و اپلیکیشن و سئوی فوق حرفه ای سایت 2020
می‌خواهید قالب سایت خود را به صورت حرفه‌ای شخصی‌سازی کنید؟
میخواهید با حقوق خیلی خوب به عنوان طراح سایت در شرکت ها استخدام شوید؟

با دوره‌ی جامع آموزش طراحی سایت و وفروشگاه اینترنتی، با تکیه بر قدرت نرم‌افزار فتوشاپ و کدنویسی CSS، HTML، PHP، WordPress میتوانید به تمام سوال‌های بالا جواب مثبت دهید.

با این آموزش می‌توانید هر نوع سایت خبری و فروشگاهی را با طراحی اختصاصی خودتان راه‌اندازی کنید. علاوه بر این شما یاد می‌گیرد سایت خود را ریسپانسیو کنید تا بهترین نمایش را در مویایل و تبلت داشته باشد.این تمام ماجرا نیست.

شاید شما بخواهید از قالب‌های حرفه‌ای خارجی استفاده کنید. در این دوره شما یادمی‌گیرد که چطور قالب‌های حرفه‌ای را فارسی‌سازی و راست‌چین کنید تا برای سایت‌های فارسی مناسب باشد.

با دیدن این دوره شما می‌توانید به عنوان یک طراح‌سایت وردپرس کسب درآمد کنید، پس باید بدانید که چطور پروژه قبول کنید و با مشتریان خود قرارداد ببندید. بخش پایانی این دوره مخصوص شما است تا بتوانید مثل یک طراح حرفه‌ای قرارداد ببندید و با خیالی آسوده از تخصص خود کسب درآمد کنید.

طراحی وب سایت چند زبانه را هم آموزش میبینید. علاوه بر این ها آموزش های مربوط به وبمستر که ارزشش خیلی بالاتر از این حرفاست را نیز دریافت میکنید

شما از سئو حرفه ای هم میتوانید درآمد های باورنکردنی نصیب خود کنید

البته یک هدیه به ارزش ۱۰۰ هزار تومان از ما دریافت میکنید هدیه شما آموزش طراحی فوق العاده جذاب اپلیکیشن می باشد

همه و همه در این پکیج فقط برای کسانی که دنبال پولدار شدن هستن قرار داده شده اند . دانلود رایگان آموزش فوق العاده جامع طراحی سایت و اپلیکیشن و سئوی فوق حرفه ای سایت 2020

برای مثال یک نمونه سایت(www.npco.net )که برای طراحی سایت داره کسب درآمد میکنه (می توانید برید نگاه کنید) برای طراحی یک سایت فروشگاهی که شما در این دوره خیلی راحت یادمی گیرید ، داره با قیمت 6 میلیون تومن راه اندازی می کند.

پس فقط و تنها با یک آموزش ساده طراحی سایت فروشگاهی میتوانید به درآمد میلیونی کاملا واقعی برسید

یک مثال دیگر : شما به هر شرکتی که مراجعه کنید و درخواست یک سایت مثل دیجی کالا کنید حداقل 50 میلیون تومن از شما دریافت می کنند . که ما در این آموزش به طور کامل ساخت یک سایت مشابه دیجی کالا را آموزش دادیم

از این فرصت ارزشمند استفاده کنید.

دریافت فایل


کسب درآمد اینترنتی طی چندین سال تا به امروز رشد بسیار زیادی داشته است. خیلی از افراد قصد دارند از طریق اینترنت کسب درآمد کنند. طوری که کسب درآمد اینترنتی یکی از دغدغه ها و مشکلات بسیاری از افراد شده است. همه شما می دانید که کسب درآمد از اینترنت در منزل امکان پذیر است و می توانید از طریق اینترنت به درآمد های بسیار زیادی در ماه برسید. دانلود پاورپوینت

خیلی از افراد با راه اندازی کسب و کار اینترنتی به درآمدهای میلیونی و یا حتی میلیاردی رسیدند. شما هم اگر قصد داشته باشید که به این درآمد برسید باید به فکر کسب درآمد اینترنتی و راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود باشید.

خیلی از افراد فکر می کنند که برای کسب درآمد از اینترنت باید حتماً سرمایه زیادی داشته باشند، اما این طور نیست. برای کسب درآمد اینترنتی به هیچ سرمایه زیادی نیاز ندارید و با کمترین سرمایه ممکن میتوانید در منزل از طریق اینترنت کسب درآمد کنید.

کسب درآمد اینترنتی در خانه امکان پذیر است و نیازی به هیچ دفتر و شرکتی ندارد و یکی از ساده ترین و راحت ترین کارهایی است که هر کس می تواند از طریق آن درآمدزایی داشته باشد.

در این مقاله قصد دارم به طور مفصل و جامع در مورد کسب درآمد از اینترنت و راه و روش آن با شما صحبت کنم. اگر قصد دارید از طریق اینترنت درآمدزایی کنید و کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید پیشنهاد می کنم حتما این مقاله را مطالعه کنید. من سعی کردم کامل ترین و جامع ترین در مورد کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه و با درآمد عالی را برای شما داخل سایت آکادمی سبز منتشر کنم.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت و اپلیکیشن,

دانلود آموزش افزايش الت تناسلي به روش پيترتاك 2020
نویسنده : بابک تاریخ : پنج شنبه 24 بهمن 1398

دانلود آموزش افزايش الت تناسلي به روش پيترتاك 2020

 

افزایش طول و قطر آلت تناسلی به روش ناچرال هیربال

دانلود آموزش افزايش الت تناسلي به روش پيترتاك 2020

فرصت ویژه : تخفیف 51 درصدی به مدت محدود 

افزایش طول و قطر آلت تناسلی به روش پيترتاك در مدت کمتر از یک ماه و حل مشکلات جنسی مردان با روش های کاملا طبیعی و خانگی

دریافت فایل

 

اگر واقعا می خواهید با مشکلات جنسیتان به کلی خدا حافظی کنید لطفا مطالب زیر را با دقت بخوانید…!

 

دانلود آموزش افزايش الت تناسلي به روش پيترتاك 2020

 

در اين سايت روشي را به شما معرفي مي كنيم براي بزرگ كردن آلت تناسلي كه نتايج فوق العاده اي براي شما در بر خواهد داشت،كه خودتان هم باور نمي كنيد:

.

.

دریافت فایل

مشاهده شده است که اگر این تمرینات را به دقت و بدون وقفه انجام دهید ،معمولاً اثر آن بعد از سه هفته تا یک ماه شروع ميشود . درصد موفقیت این روش تا به امروز % ٩٨ گزارش شده است

.

1-افزايش طول و ضخامت به اندازه 4cm الي 6cm

2-افزايش طول تا بيش از50%اندازه فعلي در حالت راست وسفت شده

3-افزايش قطر تا حدود30% تا 50%

 

شايد الآن سؤالي برايتان پيش آمده باشد!؟!

 

آيا اين ممكن است؟!

دریافت فایل

 

دانلود آموزش افزايش الت تناسلي به روش پيترتاك 2020

دریافت فایل

اگر ممكن است چطوري؟

…؟

…؟

…؟

 

دانلود آموزش افزايش الت تناسلي به روش پيترتاك 2020

افزایش طول و قطر آلت تناسلی به روش پيترتاك

روش پيترتاك  به عنوان یکی از معتبرترین روشهای بزرگ کردن آلت تناسلی در دنیا می باشد. این روش که بر پایه یکسری تمرینات مخصوص روزانه بنا شده است ، در حقیقت بی عارضه ترین روش افزایش سایز آلت تناسلی محسوب می شود. این روش سالهاست که در کشورهای آمریکایی و اروپایی استفاده می شود . دانلود آموزش افزايش الت تناسلي به روش پيترتاك 2020
در این محصول روشهای توصیه شده ی پزشکان سکسولوژیست در سراسر دنیا به همراه ترکیب روشهای پیشرفته ی روز دنیا ، طب سنتی و اسلامی و ایرانی ارایه می گردد.

دانلود آموزش افزايش الت تناسلي به روش پيترتاك 2020
 

 

 

توجه!

دراستفاده از برخي تصاوير خود داري كرده ايم ولي به شما اطمينان كامل مي دهيم كه تمام كار هاي لازم براي ياد گيري شما عزيزان را انجام داده ايم و هيچ خللي در آموزش ها ديده نمي شود.

 

قيمت اصلي اين آموزش ٤٠٣ هزار تومان ميباشد كه ما به دليل استقبال زياد ٥١٪؜ تخفيف براي اين اموزش در نظر گرفتيم كه همه قدرت خريد اين آموزش باور نكردني رو داشته باشند

 

 

«لازم است گفته شود اگراز سایز آلتتان راضی هستید و نیازی به بزرگ کردن ندارد و یکم از حالت نرمال بزرگ تر است.(باید نرمال به بالا باشد یعنی حالت لذت بخشش از نرمال بزرگ تر است) و نیازی به این تمرینها ندارید خودتان را خسته نکنید و هیچ هزینه ای مصرف نکنید،ولی اگر واقعا لازم دارید ما به شما اطمینان میدهیم که ازنتایجی که خودتان مشاهده می‌کنید لذت می‌برید پس این فرصت خوب را از دست ندهید.»

 

توجه! توجه!

لطفاً اگر این روشی که ما برای شما انتخاب کرده ایم را نمی پسندید کاری به این موضوع نداشته باشید واز هیچ گونه قرص،دارو،عمل جراحی و هیچ دستگاهی استفاده نکنید که عواقب جبران ناپذیری به دنبال دارند.

 

تمامی قرص ها و داروها نه تنها بی تاثیرند بلکه عوارض هم دارند عمل جراحی که هزینه زیادی دارد خیلی وقت هاباعث مرگ میشود ،دستگاه های مکنده که قیمت هایی حدود ۱۵۰هزار تومان دارند،باعث کبودی عضو شده و بیماری های خطر آفرینی به دنبال دارد، لطفاً کورکورانه تصمیم نگیرید چون این موضوع مهمی است و بحث مرگ و زندگی است و از همه مهم تردر مورد لذت بخش ترین عضو بدن صحبت می کنیم پس بهتره در همان سایز بماند تا اینکه کلا از دستش بدهید،الان میلیون‌ها نفر از این مشکل رنج میبرند پس نگران نباشید و با خود نگویید فقط من مشکل دارم وهمچنین هیچ چون مشکلی نیست که قابل حل نباشد.

این تمرینات بی تردید بدون عوارضی چون طپش قلب , چاقی و اضافه وزن یا ناراحتی های پوستی وگوارشی و … که در دیگر محصولات و دستگاه های از این نوع دیده می شود.

مناسب برای تمامی جوانان
مناسب برای تمامی مردان
مناسب برای مجردان در شرف متاهلی
مناسب برای تمامی متاهلان
هدیه ای برای سالگرد ازدواج
هدیه ای برای روز همسر
هدیه ای برای رفع مشکلات زناشویی

 

دریافت فایل



:: موضوعات مرتبط: جزوات-کتابها، ،

دانلود برترین دعاهای افزایش رزق و روزی 2020
نویسنده : بابک تاریخ : پنج شنبه 24 بهمن 1398

برترین دعاهای افزایش رزق و روزی

برترین دعاهای افزایش رزق و روزی و کسب مال و ثروت(تمامی دعاها و طلسمات مربوط به رزق و روزی و ثروت) دانلود برترین دعاهای افزایش رزق و روزی 2020

در این بخش مطالبی درمورد دعاهای پولدار شدن را برای شما آماده کرده ایم ، امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد. آموزش

رزق و روزی هر کس دست خداوند عزوجل است و این را هیچکس نمی تواند انکار کند .و همچنین در این باره احادیث و روایت های زیادی از پیامبران و امامان به دست ما رسیده است ، موضوعی که خداوند هم در کتاب آسمانی خود قرآن اشارات فراوانی انجام داده و به همین دلیل دعاهای زیادی در قرآن به منظور کسب روزی زیاد و حلال نازل شده است که ما از وجود آنها بی خبریم در این مقاله از سایت دین آکاایران می خواهیم درباره معتبرترین دعا برای پولدار شدن که پیامبر اسلام (ص) هم اشاره زیادی به آن کرده با شما صحبت کنیم . دانلود برترین دعاهای افزایش رزق و روزی 2020

دعا برای پولدار شدن، معتبرترین دعا برای پولدارشدن
دانلود برترین دعاهای افزایش رزق و روزی 2020

پیامبر اکرم(ص) فرمود: من آیه اى را در قرآن مى شناسم که اگر تمام انسانها دست به دامن آن شوند براى حل مشکلات آنها کافى است

دریافت فایل

ذکر افزایش رزق و روزی:

مرحوم کشمیری فرمود روزی از استادم مرحوم قاضی کیمیا خواستم گفت فردا بیا روز بعد که پیش او رفتم گفت این ذکر را زیاد بگو ( اللّهُمَ اَغنِنِی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِفَضِلکَ عَمَّن سِواک) که خود کیمیاست. از حضرت استاد بهجت نقل شده در آغاز وپایان ذکر ،صلوات بفرستدمثلاًاگر میخواهد110مرتبه بگوید،ابتدا صلوات بفرستد بعد110 بار بگوید ذکر را وباز صلوات بفرستد .

ختم اذا وقعه برای افزایش روزی:

از موارد تجربه شده و مفید ختم «اذا وقعه» است که از امام سجاد علیه‌السلام روایت شده و علامه مجلسی (ره) آن را نقل نموده اند.

اگر اول ماه (قمری) روز دوشنبه بود، از روز اول تا چهاردهم، سوره واقعه خوانده شود، و مقدار خواندن هر روز به تعداد شماره روزهاست، به این شکل که در روز اول ـ مثلا ـ یک مرتبه، و در روز چهاردهم چهارده مرتبه خوانده می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: جزوات-کتابها، ،

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی امكان بكارگیری سیستم هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت ABC در صنایع آلومین
نویسنده : بابک تاریخ : پنج شنبه 24 بهمن 1398

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی امكان بكارگیری سیستم هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت ABC در صنایع آلومینیوم

دید کلی :

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی امكان بكارگیری سیستم هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت ABC در صنایع آلومینیوم در 25اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx


توضیحات کامل :

پاورپوینت مبانی نظری و پیشینه تحقیق

فصل اول: كلیات

مقدمه

بیان مساله

انگیزه‌های انتخاب موضوع تحقیق

اهداف تحقیق

اهمیت موضوع تحقیق

سوالات اصلی تحقیق

فرضیه‌های تحقیق

نوآوری تحقیق

تعاریف عملیاتی

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق

قسمت اول: مفاهیم حسابداری بهای تمام شده و انواع سیستم‌های حسابداری

حسابداری بهای تمام شده

اهمیت بهای تمام شده و اقلام تشكیل دهنده آن

نقش اطلاعات حسابداری در تصمیم‌گیری

بخشهای سیستم حسابداری بهای تمام شده

عوامل موثر بر سیستم حسابداری بهای تمام شده

ماهیت حسابداری بهای تمام شده

عناصر تشكیل دهنده بهای تمام شده

سیستمهای هزینه‌یابی

سیستمهای هزینه‌یابی سنتی

سیستمهای هزینه‌یابی سفارش كار

سیستمهای هزینه‌یابی مرحله‌ای

هزینه‌یابی محصولات مشترك و فرعی

هزینه‌یابی بر مبنای هدف

قسمت دوم: هزینه یابی برمبنای فعالیت ABC و انواع سیستم‌های هزینه یابی برمبنای فعالیت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی امكان بكارگیری سیستم هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت ABC در صنایع آلومینیوم

مقدمه

نقش و اهمیت هزینه سربار در تولید

حسابداری مدیریت

رویكردهای حسابداری مدیریت

هدفهای حسابداری مدیریت

تفاوتهای اساسی بین حسابداری مدیریت و حسابداری مالی

روابط بین حسابداری مالی، سیستم حسابداری بهای تمام شده و حسابداری مدیریت

 طبقه‌بندی هزینه‌ها

هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت (ABC)

كاربرد استفاده از سیستم ABC

مناسب‌ترین زمان كاربرد سیستم ABC

سیستم هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت در مقایسه با سیستم سنتی

مدیریت بر مبنای فعالیت

نسل‌های هزینه‌یابی برمبنای فعالیت

هزینه‌یابی مبتنی بر فعالیت بر مبنای زمان

قیمت‌گذاری برمبنای فعالیت

بودجه‌بندی بر مبنای فعالیت

قسمت سوم: ویژگی‌های صنایع آلومینیوم و كاربرد هزینه‌یابی برمبنای فعالیت

مشخصات قلمرو تحقیق

شمای ارتباطی سیستم بهای تمام شده با سایر سیستمهای اطلاعاتی

فرآیند تولید در شركت

مراحل تولید

پروسه تولید

روش محاسبه بهای تمام شده

بهای تمام شده محصولات در سال 1383

طراحی و پیاده‌سازی سیستم هزینه‌یابی برمبنای فعالیت

مقایسه پیاده‌سازی و نصب

تعیین فعالیتها

تعیین محركهای فعالیت

 تخصیص هزینه‌ها

مقایسه هزینه سربار محصولات براساس سیستم سنتی و سیستم ABC

مقایسه بهای تمام شده محصولات براساس سیستم سنتی و سیستم ABC

قسمت چهارم: تحقیقات انجام شده

پیشینه تحقیق

فصل سوم: متدولوژی تحقیق

مقدمه

روش تحقیق

ابزار تحقیق

فرضیه‌های تحقیق

قلمرو تحقیق

داده‌های تحقیق

متغیرهای تحقیق

روش جمع‌آوری داده‌ها

روش تحلیل داده‌ها

3-3 ابزار تحقیق:

معیار سنجش در این پژوهش مبانی نظری حسابداری می‌باشد بدلیل بررسی سیستم بهای تمام شده و روش ABC در شركت مورد قلمرو تحقیق از تجزیه و تحلیل اطلاعات و تفسیر و پردازش اطلاعات استفاده شده است. مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی امكان بكارگیری سیستم هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت ABC در صنایع آلومینیوم

4-3 فرضیه‌های تحقیق:

1-4-3 فرضیه اصلی اول:

بین اطلاعات بهای تمام شده براساس سیستم هزینه‌یابی برمبنای فعالیت با سیستم سنتی تفاوت معناداری وجود دارد.

2-4-3 فرضیه اصلی دوم:

اطلاعات قیمت تمام شده براساس سیستم هزینه‌یابی برمبنای فعالیت در مقایسه با سیستم سنتی تاثیر بیشتری بر تصمیم‌گیری استفاده‌كنندگان دارد.

5-3 قلمرو تحقیق:

از نظر قلمرو موضوعی، موضوع تحقیق بررسی امكان بكارگیری سیستم هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت ABC در صنایع آلومینیوم و مقایسه آن با سیستم سنتی و تاثیر آن بر تصمیم‌گیری شركت می‌باشد.

از نظر قلمرو مكانی، تحقیق منحصر و محدود به كارخانجات نورد آلومینیوم (گروه كارخانجات تولیدی نورد آلومینیوم – سهامی عام) می‌باشد.

از نظر قلمرو زمانی صورتهای مالی، گزارشات حسابرسان و بازرسان قانونی و اسناد و مدارك مالی مربوط به سالهای مالی 83-1382 مورد بررسی قرار گرفته است.

6-3 داده‌های تحقیق (جامعه آماری):

از بین شركتهای بزرگ آلومینیومی در سطح كشور به دلیل شرایط كاری مناسب و اهمیت قلمرو تحقیق بعنوان یكی از شركتهای بزرگ تولید كننده، محصولات آلومینیومی در كشور و از

میان شركتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار، گروه كارخانجات نورد آلومینیوم (سهامی عام) بعنوان جامعه آماری (نمونه) در نظر گرفته شده است.

7-3 متغیرهای تحقیق:

انجام هر پژوهش مستلزم تعیین و تعریف متغیرهای تحقیق می‌باشد. متغیرهای هر تحقیق به دو دسته تقسیم می‌شوند یكی متغیرهای مستقل و دیگری متغیرهای وابسته هستند.

متغیرهای مستقل متغیرهایی هستند كه بوسیله محقق اندازه‌گیری، انتخاب و دستكاری می‌شوند تا تاثیر یا ارتباط آن با متغیر دیگری معین شود، متغیر مستقل پیش فرض متغیر وابسته

است به عبارت دیگر این متغیر مقدمه و متغیر وابسته نتیجه است.

متغیر وابسته یا متغیر پاسخ، عبارت است از وجهی از رفتار یك ارگانیسم كه تحریك شده است، متغیر وابسته شناسایی یا اندازه‌گیری می‌شود تا تاثیر متغیر مستقل بر آن معلوم و

مشخص شود. متغیرهای مستقل و وابسته در این پژوهش عبارتند از:

اطلاعات بهای تمام شده بر اساس سیستم ABC و سیستم سنتی به عنوان متغیر مستقل

تصمیم‌گیری مدیریت در كارخانجات نورد آلومینیوم به عنوان متغیر وابسته.

8-3 روش جمع‌آوری داده‌ها:

برای جمع آوری ادبیات تحقیق از روش كتابخانه‌ای و برای جمع‌آوری اطلاعات مالی مورد نیاز به منظور آزمون فرضیه‌ها از روش میدانی استفاده شده است.

روشهایی كه در این تحقیق جهت گردآوری اطلاعات استفاده شده است به شرح زیر می‌باشد:

1ـ مطالعه سوابق، كتب، پایان‌نامه‌ها و نشریات در دسترس.

2ـ مصاحبه و گفتگو با مسئولین شركت قلمرو تحقیق.

3ـ بازدید عینی از كارخانه و نحوه عمل حسابداری آن.

4ـ گفتگو و مصاحبه با افرادی كه قبلا بر روی سیستم ABC و یا كارخانجات آلومینیوم تحقیق كرده‌اند.

5- گفتگو و مصاحبه رسمی و غیر رسمی با كاركنان و سرپرستان

قیمت : 8500 تومان

پرداخت آنلاین و دانلود



:: موضوعات مرتبط: جزوات-کتابها، ،

مبانی نظری ماهیت خود کنترلی
نویسنده : بابک تاریخ : پنج شنبه 24 بهمن 1398

مبانی نظری ماهیت خود کنترلی

دید کلی :

مبانی نظری ماهیت خود کنترلی

توضیحات کامل :

مبانی نظری ماهیت خود کنترلی

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

 

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع :                          دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

مفهوم ماهیت خودکنترلی، به شکل های بسیاری در سراسر تاریخ بشر ظاهر شده است. تراژدی های یونان باستان، آکنده از پنداره‎های درماندگی بشر در برابر خدایان و یا سرنوشت بود. نمایشنامه‎های شکسپیر، هم نمایشگر سرنوشت محزون از پیش تعیین شده، و هم نمایانگر اراده‎ی آزاد است.

فیلسوفان، با مفهوم هسته‎ی کنترل تحت عنوان جبرگرائی در برابر اراده‎ی آزاد، دست به گریبان بوده‎اند.

جامعه شناسان آن را به عنوان خودمختاری در برابر خود بیگانگی و یا ناتوانی نام برده‎اند و روانشناسان از آن به عنوان رفتارگرائی در برابر ذهن گرایی نام برده اند. نیچه ، قدرت را مهمترین پدیده روان شناختی نامیده است و آدلر در نظام روانشناسی فردی خود بیان کرده است که مبارزه کردن برای کنترل شخص بر سرنوشت خود، مهمترین انگیزش است و هر شخص بدون احساس چنین کنترلی دچار عقده‎ی حقارت، خواهد بود و ممکن است درصدد جبران بیش از حد تلاشهای خود برای رسیدن به حس کنترل یا غلبه باشد. همه‎ی اینها به عقیده‎ی ساموئل بال (1994)، مبین ریشه‎های تاریخی و نظری هسته‎ی کنترل می‎باشد.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خانواده دارای نوجوان
شاید دوست داشته باشید

با این وجود سازه‎ی خود کنترلی را نخستین بار فارز (1957) و راتر (1966) به شیوه‎‎ی علمی وارد واژگان روان شناختی کردند. این سازه، در مطالعات مربوط به انگیزش، به گونه فزاینده‎ای اهمّیت نظری و علمی بدست آورده است.

سازه خود کنترلی ریشه در نظریه‎ی یادگیری اجتماعی دارد. در این نظریه، تقویت به عنوان تعیین کننده‎ی رفتار شناخته شده است و ادراک فرد در مورد منبع این تقویت عنصری اساسی در تعیین رفتار است.

به عبارت دیگر، به عقیده‎ی راتر ادراک فرد از تقویت (پاداش یا تنبیه)، یک ویژگی دو ارزشی را به وجود می‎آورد. بدین معنی که در هر رفتاری این دو ارزش (دو قطب) نمی‎تواند با هم وجود داشته باشند. این متغییر دو قطبی خود کنترلی درونی در مقابل خود کنترلی بیرونی است(راتر، 1966 به نقل از محمد خیر، 1378).

مفهوم خودکنترلی که در سال1974توسط اشنایدر گسترش یافت، به این معنی است که یک شخص در موقعیت خود چه قدر انعطاف پذیر یا چه قدر پایدار است(کاشال وکوانت، ۲۰۰۶). اشنایدر بیان کرد، مردم در یك بحث كلی به دو دسته تقسیم می شوند: افراد با خودكنترلی بالا و افراد با خودكنترلی یایین كه هر كدام ویژگی هایی دارند(کجدال، 2003).

برخی از افراد نسبت به موقعیت های اجتماعی حساس هستند و ظاهر خود را متناسب با موقعیت رایج تنظیم می کنند، این افراد را با خودکنترلی بالا می نامیم. در مقابل افرادی هستند با خودکنترلی پایین كه تمایل دارند فکر و احساس خود را بیان نمایند، تا اینکه آن را متناسب با موقعیت سازماندهی کنند(اشنایدر، 1974). همچنین بالا یا پایین بودن خودكنترلی در افراد به تفاوت در نگرش، رفتار، ادراكات و باورها بستگی دارد(اشنایدر، 1974 ؛ به نقل از کومر و تامپسون، 2003).

مبانی و پیشینه نظری سیستم‌ ، سیستم اطلاعات و اهمیت آن
شاید دوست داشته باشید

 

 


:: موضوعات مرتبط: جزوات-کتابها، ،

افزایش سریع وزن
نویسنده : بابک تاریخ : شنبه 25 اسفند 1397

آیا نمی‌توانید وزن خود را افزایش دهید؟ این راهنما شما را با مراحل افزایش وزن آشنا ساخته و به شما درزمینهٔ ایجاد برنامه غذایی کمک کرده و تمرینات موردنیاز برای ایجاد ماهیچه را به شما ارائه می‌دهد. افزایش سریع وزن

مقدمه

من نیز روزی بسیار لاغر بودم.

علاوه بر این، من فردی لاغر اما دارای چربی بودم. اگرچه به‌شدت به تمرین علاقه داشتم، تناسب‌اندام خوبی نداشتم. به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانستم پیراهنم را در محیط‌های عمومی دربیاورم، زیرا از نداشتن اندام زیبا و متناسب خجالت می‌کشیدم.

در افزایش وزن با مشکل مواجه بودم. برخی اوقات صبح تا شب را برای تغذیه سپری می‌کردم، اما بااین‌حال، ترازو همواره عددی در محدوده ۶۳٫۵-۶۵ کیلوگرم را نشان می‌داد و این روند تا سال آخر دبیرستان ادامه داشت.

دو و نیم سال بعد، زمانی که به سن ۲۰ سالگی رسیدم، زندگی من به‌طور قابل‌توجهی تغییر کرد. من وزن خودم را به ۸۶ کیلوگرم افزایش داده بودم و قدرت فوق‌العاده‌ای داشتم.

ممکن است تصور کنید که من در این زمینه اغراق می‌کنم، اما تمام مواردی که در این مقاله مطالعه خواهید کرد، حقیقت محض می‌باشند.

در این مقاله، من قصد دارم چندین موضوع را که در طی چند سال اخیر آموخته‌ام به شما آموزش دهم. شما توصیه‌هایی درزمینهٔ تغذیه، کاردیو، استراحت و حتی استفاده از مکمل‌ها دریافت خواهید کرد. اگر سؤالی دارید، می‌توانید آن را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

اعتراف‌های پسر لاغر: چه چیزی را اشتباه انجام می‌دادم

اکنون‌که به آن سال‌ها فکر می‌کنم، می‌توانم به‌راحتی به اشتباهاتم پی ببرم. دلایل عمده عدم افزایش وزن من به شرح زیر بودند:

انجام بیش‌ازحد کاردیو: من بیش‌ازحد تمرین می‌کردم. در طی ماه‌های تابستان، من از صبح تا شب بیرون بودم و فعالیت‌هایی نظیر دو، بیس بال، بسکتبال یا شنا انجام می‌دادم.

زمانی که در خانه بودم، انواعی از تمرینات کاردیو ازجمله استپ، طناب یا حتی ایروبیک انجام می‌دادم. من هرروز ۴ کیلومتر دویده، ۴۵ دقیقه استپ انجام داده و ۴ ساعت بیس بال بازی می‌کردم. تمام‌روزهای من بدین‌صورت سپری می‌شدند.

مشکل چیست؟ اگرچه من تناسب‌اندام و سلامتی بسیار خوبی داشتم، هرروز مقدار زیادی کالری از دست می‌دادم. این بدین معنا نیست که باید به‌طور کامل تمرین را کنار می‌گذاشتم. کاردیو یکی از بهترین روش‌ها برای تقویت سلامتی است. مشکل من، انجام بیش‌ازحد کاردیو و تمرینات عمومی بود، زیرا کاردیو مانع افزایش وزن می‌شود.

تحقیقات نیز حاکی از این امر هستند. مطالعه‌ای اخیر بر روی تأثیر تمرینات کاردیو بر روی تمرینات استقامتی نشان داد که تأثیرات مداخله‌ای تمرینات استقامتی عاملی از اعتدال، تداوم و مدت‌زمان تمرینات استقامتی انتخاب‌شده هستند.

ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: پروژه و پایان نامه، ،

راهنمای جامع تغذیه بدنسازی
نویسنده : بابک تاریخ : سه شنبه 21 اسفند 1397

برخلاف تمرین‌های وزنه‌برداری، که شامل بلند کردن وزنه‌های مختلف به‌منظور بهبود سلامت عمومی و افزایش حجم عضلات می‌شود، رشته پرورش اندام به‌طور خاص برافزایش حجم عضلات و مخصوصاً ظاهر بهتر آن‌ها تمرکز دارد.

همین تأکید ویژه بر ظاهر عضلات سبب می‌شود ورزشکاران فعال در رشته پرورش اندام دارای بدن‌هایی لاغر باشند تا عضلات آن‌ها به‌خوبی به نمایش گذاشته شوند. به همین خاطر، رژیم غذایی این ورزشکاران باید به نحوی باشد که بیشترین میزان چربی سوزی را تجربه کنند.

بهتر است کمی بیشتر دقت کنیم، با توجه به گفته فوق، ورزشکاران پرورش اندام باید به‌طور هم‌زمان دو هدف متضاد را دنبال کنند؛ که یکی از آن‌ها افزایش وزن بدن (افزایش حجم عضلات) و دیگری کاهش وزن بدن (کاهش چربی بدن) است. برای دست‌یابی به هر دو هدف، دو برنامه جداگانه افزایش حجم و کاهش وزن اتخاذ می‌شود.

اما، همه ما تجربه گیر افتادن در یک برنامه افزایش حجم را داشته‌ایم. از دست دادن چربی کار دشواری است و وزن بدن هم به‌طور جادویی به عضله خالص تبدیل نمی‌شود. تاکنون اگر به دوگانگی بین افزایش حجم و کاهش وزن پی برده‌اید، در مسیر درستی حرکت کرده‌اید.

جایگزینی متد افزایش حجم و کاهش وزن با راه‌حلی عملی

رژیم غذایی سالم بدن‌سازان چیزی فراتر از یک برنامه غذایی با دوره‌های متناوبی از کالری اضافه و عدم مصرف کالری است. بدن‌سازان برای دست‌یابی به اهداف خود باید بر گرسنگی متناوب (روزه‌داری مدت‌دار) و تغذیه از مواد مغذی ویژه تمرکز کنند.

در حال حاضر، احتمالاً به این فکر می‌کنید که چگونه گرسنگی کشیدن می‌تواند به داشتن بدنی عضلانی کمک کند؟ خب، می‌دانیم به چه سؤالاتی فکر می‌کنید؛ آیا حذف یک وعده غذایی منجر به استفاده از چربی به‌عنوان منبع کالری می‌شود؟ آیا تحمل گرسنگی و عدم مصرف مواد غذایی در دوره‌های زمانی مختلف، عضله سازی و چربی سوزی را سخت‌تر نمی‌کند؟

بهتر است اندکی تأمل‌کنید.

اکثر بدن‌سازان می‌دانند که برای عضله سازی باید بین تمرین‌های خود استراحت داشته باشند. برای این منظور برخی به‌صورت چرخشی تمرین‌هایی را برای گروه‌های مختلف عضلانی انجام می‌دهند و برخی یک روز را به انجام تمرین‌های با وزنه اختصاص می‌دهند و روز بعد را به انجام تمرین‌های هوازی و کاردیو مشغول می‌شوند. که البته ما روش دوم را توصیه می‌کنیم.

علت چیست؟ داشتن زمان استراحت در برنامه ورزشی به بدن شما ریتم می‌بخشد و به کمک این ریتم می‌توانید به اهداف خود دست پیدا کنید. عدم مصرف مواد غذایی در بین دوره‌های انجام تمرین‌های قلبی-عروقی، منجر به استفاده بدن از ذخایر چربی به‌عنوان منبع انرژی می‌شود.

درواقع، مطالعات نشان می‌دهند که عدم مصرف مواد غذایی در روزهای متناوب منجر به کاهش وزن در افراد غیر چاق می‌شود. درواقع این کاهش وزن با افزایش اکسیداسیون چربی و کاهش میزان چربی بدن به وقوع می‌پیوندد.

اما چگونه بدن‌سازان با مصرف کمتر کالری می‌توانند به عضله سازی برسند؟

پاسخ کوتاه به سؤال فوق این است: قرار نیست چنین اتفاقی بیافتد. همان‌طور که بیان شد، بدن‌سازان باید در یک برنامه ثابت و به‌صورت متناوب غذاهای  مغذی ویژه دریافت کنند و در فاصله بین این وعده‌ها، مواد غذایی مصرف نکنند. در روزهایی که بر روی عضله سازی متمرکز هستند، ضروری است که سوخت مناسب برای بدن خود تأمین کنند، که به معنی مصرف بیشتر کالری در برابر میزان کالری سوزانده شده‌ی بدن است.

در بیشتر تمرین‌های بدن‌سازی، هدف اصلی تحریک رشد عضلات است. دو عنصر مهم در عضله سازی نقش دارد: تحریک و بازسازی، که هردوی آن‌ها می‌توانند توسط رژیم غذایی مناسب بهبود پیدا کنند.

تحریک در حین انجام تمرین در باشگاه بدن‌سازی رخ می‌دهد. انقباض مکرر عضلات تحت بار سنگین (وزنه) باعث آسیب دیدن فیبرهای عضلانی می‌شود. در طول دوره بازسازی، بافت عضله تحت بازسازی و ترمیم قرار می‌گیرد و درنهایت عضله رشد کرده و افزایش حجم پیدا می‌کند.

بازسازی و ترمیم عضلات به میزان آمینواسیدها بستگی دارد که واحدهای سازنده پروتئین هستند. وقتی پروتئین مصرف می‌کنید، بدن شما آن را به اجزا سازنده که همان آمینواسیدها هستند، تجزیه می‌کند. این آمینواسیدها، مجدد ساختاریافته می‌شوند و به پروتئین‌های جدیدی که بافت عضلات را بزرگ‌تر می‌سازند، تبدیل می‌شوند. درنتیجه، پروتئین اولین عنصر حیاتی برای بدن‌سازانی است که به دنبال عضله سازی بیشتر هستند.

رژیم غذایی بدن‌سازان حرفه‌ای به نحوی است که ۵۵ تا ۶۰ درصد از میزان کالری روزانه آن‌ها از کربوهیدرات، ۲۵ تا ۳۰ درصد آن از پروتئین و ۱۵ تا ۲۰ درصد آن از چربی تشکیل می‌شود. البته به یاد داشته باشید که برای رسیدن به این برنامه غذایی باید حجم کمتری از مواد غذایی چرب مصرف کنید چراکه چربی میزان کالری بالاتری دارد.

این رژیم غذایی باید در طول تمام‌روزهای تمرین و روزهایی که به استراحت می‌پردازید ثابت باشد ولی باید میزان کالری دریافتی در روزهای استراحت کمتر باشد. به‌عبارت‌دیگر، در روزهای استراحت همان برنامه غذایی را داشته باشید ولی با میزان کمتر.

کدام مواد غذایی برای رژیم غذایی بدن‌سازان مناسب است؟

آکادمی تغذیه و رژیم غذایی توصیه می‌کند که بدن‌سازان باید به‌صورت روزانه ۲/۱ تا ۷/۱ گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم وزن بدن مصرف کنند. به‌عنوان‌مثال، یک بدن‌ساز ۸۶ کیلوگرمی باید به‌صورت روزانه ۱۰۳ تا ۱۴۷ گرم پروتئین مصرف کند. بهتر است از پروتئین‌های کم‌چرب با میزان چربی اشباع کمتر استفاده کنند. منابع پروتئینی زیر می‌تواند در رژیم سالم غذایی بدن‌سازان جای بگیرد:

    سینه مرغ (بدون پوست)

    گوشت گاو چرخ‌کرده​

    گوشت بوقلمون چرخ‌کرده

    ماهی گیدر (تون زرد باله)

    هلیبوت (لوزی ماهی)

    سالمون (ماهی آزاد)

    تن ماهی

    پنیر کوتاژ (پنیر کلبه)

    ماست یونانی

    ساردین

    لوبیا سفید

    مغزها

    عدس

    کره بادام‌زمینی ​

علاوه بر پروتئین کم‌چرب، کربوهیدرات بخش مهمی از رژیم غذایی بدن‌سازان را تشکیل می‌دهد. مصرف کربوهیدرات‌ها به‌خصوص بعد از جلسه تمرینی بسیار مهم و ضروری است. چراکه در طی یک جلسه تمرین غیر هوازی با وزنه، بدن از ذخیره گلیکوژن به‌عنوان سوخت استفاده می‌کند. مصرف کربوهیدرات بلافاصله پس از جلسه تمرین سبب جایگزین شدن گلوکز مصرف‌شده (گلیکوژن) می‌شود و به روند بازسازی و ریکاوری کمک می‌کند. بهترین منابع کربوهیدرات شامل میوه‌ها، جو دوسر، ماکارونی، سیب‌زمینی شیرین، ذرت، نخود، نخودفرنگی یا نان با آرد گندم کامل است.

رژیم غذایی مناسب بدن‌سازان معمولاً شامل حداقل پنج یا شش وعده غذایی کوچک و مغذی در طول روز است. این برنامه غذایی به حفظ سطح انرژی ورزشکار کمک می‌کند و به بدن این امکان را می‌دهد که مواد مغذی کافی برای ترمیم و بازسازی بافت‌های عضلانی آسیب‌دیده داشته باشد.

برای تأثیر بیشتر متد عدم مصرف مواد غذایی در بازه‌های مختلف زمانی (روزه‌داری)، توصیه می‌کنیم که آخرین وعده غذایی خود را چند ساعت قبل از خواب صرف کنید و اولین وعده غذایی روز را پس از اتمام ورزش هوازی خود میل کنید. به یاد داشته باشید، برای اینکه تکنیک عدم مصرف مواد غذایی مؤثر واقع شود، نمی‌توان این وعده را با وعده‌های بیشتر یا حجم بیشتر در دیگر وعده‌ها در طول روز جایگزین کرد.​

مطمئن باشید مواد غذایی موردنیاز برای عضله سازی را دریافت می‌کنید

اگرچه رژیم بدن‌سازان می‌تواند سالم باشد ولی بسیاری از ورزش‌کاران بر روی فاکتور عضله سازی رژیم غذایی خود بیشتر از دیگر فاکتورهای موجود تمرکز می‌کنند. در طی تحقیقات متعددی نشان داده‌شده است که بدن‌سازان حرفه‌ای کمبود مواد مغذی را تجربه می‌کنند، هیدراسیون کمتری دارند و علائم استرس‌زای فیزیولوژیک در آن‌ها وجود دارد.

اگر ظاهر خوبی نداشته باشید نمی‌توانید رقابت کنید ولی هرگز توصیه نمی‌شود که سلامتی خود را برای ظاهر بهتر فدا کنید. بنابراین، صرف‌نظر از اهداف، به یاد داشته باشید که تمرکز بر رژیم غذایی مخصوص بدن‌سازی اهمیت یک رژیم غذایی متعادل و سالم را تحت‌الشعاع قرار نمی‌دهد.

رژیم غذایی مناسب بدن‌سازان

داشتن بشقابی که مناسب اندامی ایدئال و بدون چربی است، تلاش قابل‌ستایشی است، ولی دستیابی به آن دشوار است. در ادامه دستورالعمل‌های ترکیبی از مواد غذایی مفید را ارائه داده‌ایم که هم سالم هستند، هم شما را لاغر نگه می‌دارند و هم عضله سازی را برای شما به ارمغان می‌آورند:

طرز تهیه جو دوسر

روز خود را با یک منبع غنی از مواد مغذی که بدن شما به آن‌ها نیاز دارد، شروع کنید. این غذا برای کسانی که می‌خواهند ورزش خود را دیرتر انجام دهند، کاملاً ایدئال است. جو دوسر علاوه بر این‌که سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی است، حاوی مقادیر زیادی نشاسته، فیبر و پروتئین بوده که سبب شده است این غذا با طعمی بی‌نظیر یکی از بهترین انتخاب‌ها برای داشتن یک رژیم متعادل به‌حساب آید.

مواد لازم: جو دو سر بدون گلوتن، شیر بادام، آگاوه یا شیره افرا، عصاره وانیل، پودر مورنیگا (گز روغن)، پسته، توت خشک، نارگیل خرد شده و بدون شیرین‌کننده، دانه‌های چیا.

مدت‌زمان آماده‌سازی: ۱۰ دقیقه / میزان: چهار وعده

طرز تهیه اسموتی سم‌زدا و سرشار از پروتئین

مصرف یک شیک استاندارد حاوی پروتئین بعد از یک ورزش خسته‌کننده، فقط به‌منظور تأمین آب و منابع ازدست‌رفته نیست. ترکیب سم‌زدای موجود در این بخش، حاوی ترکیبی از پودر پروتئین ارگانیک و دیگر مواد مغذی است که سبب می‌شود سرزندگی و طراوت خود را حفظ کنید و به شما کمک می‌کند تا اندام دلخواه خود را به دست آورید.

مواد لازم: شیر بادام، موز یخ‌زده، اسپیرولینا، پودر پروتئین، نعناع تازه، دانه‌های چیا، شاهدانه.

مدت‌زمان آماده‌سازی: ۵ دقیقه / میزان: دو وعده

طرز تهیه سالاد بروکلی کینوآ

حفظ میزان عضله سازی در کنار لاغر ماندن، کار آسانی نیست. اما مصرف سالادی عالی از بروکلی و کینوآ راهی بی‌نظیر برای جذب ویتامین‌ها، بدون افزودن مقدار زیادی کالری و چربی ناسالم به رژیم غذایی شما به‌حساب می‌آید. علاوه بر این، این سالاد به ازا هر وعده غذایی حاوی ۲۲ گرم پروتئین بوده و سرشار از ویتامین C و آهن است.

مواد لازم: بروکلی تازه، کینوآ، خیار، گوجه گیلاسی، تخمه‌کدو خام، نمک دریایی، فلفل سیاه، خردل، روغن‌زیتون، سرکه، شیره افرا.

مدت‌زمان آماده‌سازی: ۱ ساعت / میزان: هشت وعده

طرز تهیه تافل‌های بادام

حتی ورزش‌کارآن‌هم هرازگاهی لازم است از شیرینی لذت ببرند، پس چرا یک شیرینی با ترکیبی از مواد اولیه سالم که منجر به بهبود وضعیت سلامتی آن‌ها می‌شود را انتخاب نکنند؟ این تافل‌های بادامی حاوی کالری و چربی کمی هستند و به ازا هر وعده مصرف ۳ گرم فیبر در اختیار بدن قرار می‌دهند.

مواد لازم: خرما، آرد بادام، کره بادام، آب، پودر دانه کتان، تمشک خشک‌شده و نارگیل تکه‌تکه شده.

مدت‌زمان آماده‌سازی: ۱۵ دقیقه / میزان مصرف: ۱۴ الی ۱۶ ترافل

میان وعده‌های پیشنهادی برای بدن‌سازان

یک میان وعده مناسب بخشی از پروتئین موردنیاز بدن را تأمین می‌کند، اما یک میان وعده عالی می‌تواند به بهبود وضعیت سلامت بدن هم کمک کند، ازاین‌رو باید  در هر رژیم غذایی متعادلی از آن‌ها استفاده کرد. در ادامه لیستی از مواد مغذی ارائه‌شده است که نه‌تنها منبعی غنی از پروتئین به‌حساب می‌آیند، بلکه ترکیبات موجود در آن‌ها به‌طورکلی برطرف‌کننده نیاز‌های بدن شما بوده و در بهبود وضعیت سلامتی شما مفید واقع می‌شوند.

گوشت گاو خشک‌شده​ کبابی

یک میان وعده سنتی برای بدن‌سازان به‌حساب می‌آید، گوشت خشک‌شده کبابی یک منبع عالی و ساده برای جذب میزان بالایی از پروتئین به‌حساب می‌آید. طعم بی‌نظیر باربکیو شده گوشت گاو سبب ترغیب بیشتر به مصرف آن‌ها می‌شود. هر تکه گوشت گاو خشک‌شده کبابی حاوی پروتئین و کربوهیدرات بوده که برای عضله سازی پس از تمرین بسیار مفید خواهد بود.

کره بادام

یک‌راه عالی برای افزایش میزان پروتئین دریافتی از میان وعده‌ها افزودن قدری کره بادام به آن‌ها است. این کره لذیذ از بادام تهیه‌شده و حاوی مقادیر زیادی از پروتئین است. یک قاشق (۲۸ گرم) از این ماده غذایی حاوی ۶ گرم پروتئین و ۳ گرم فیبر است. می‌توانید این کره بی‌نظیر را با چیپس‌های گیاهی موردعلاقه خود و یا انواع کراکرها مصرف کنید و از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید.

گرانول کرن‌بری و بادام خام

بادام منبع عالی پروتئین به‌حساب می‌آید و اضافه کردن کرن‌بری به آن سبب افزوده شدن خواص آنتی‌اکسیدان‌ها به میان وعده شما می‌شود. این تکه‌های کوچک را می‌توانید در جیب خود بریزید و  در باشگاه و یا هرجایی که به انرژی اضافی احتیاج داشتید، از آن‌ها استفاده کنید. این میان وعده مخلوطی از چربی‌های اشباع‌نشده سالم، ۵ گرم فیبر، ۸ گرم پروتئین و ترکیبی از شکر و نشاسته است.

مخلوطی از پروتئین‌های گیاهی

برای بدن‌سازان گیاه‌خوار، تأمین پروتئین موردنیاز پس از یک جلسه تمرینی به‌واسطه میان وعده‌هایی سالم، کار سختی به نظر می‌رسد، ولی مصرف یک وعده از مخلوط مغزها و حبوبات پس از تمرین، می‌تواند شروعی خوبی باشد چراکه ۱۰ گرم پروتئین به بدن شما می‌رساند. این ترکیب می‌تواند ۵ گرم فیبر هم به بدن شما برساند که به‌واسطه آن تا وعده غذایی بعدی احساس سیری خواهید کرد.

بادام خام

میان وعده‌هایی کمی وجود دارد که بتوانند ازلحاظ میزان مواد مغذی، با بادام قابل‌مقایسه باشند، به‌خصوص درزمینهٔ میزان پروتئین موجود در آن. هر ۲۸ گرم بادام حاوی بیش از ۶ گرم پروتئین است و کربوهیدرات موجود در آن‌هم قدری کمتر از این عدد است. بیش از نیمی از این کربوهیدرات از نوع رژیمی بوده که سبب می‌شود احساس سیری داشته باشید و سیستم گوارش شما را هم سالم نگه‌ می‌دارد.

آجیل و مخلوط مغزها

مخلوطی از مغزها، آجیل‌ها و انواع توت‌ها یک میان وعده عالی برای رفع نیاز به شیرینی است. ریکاوری پس از یک جلسه تمرینی سخت با استفاده از این ماده غذایی سرشار از کربوهیدرات پیچیده و وجود قند طبیعی در آن، می‌تواند انرژی بالایی به شما ببخشد تا بتوانید پس از یک تمرین سنگین صبحگاهی، باقی روز را به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارید.

نخود سفید کباب شده

در هر ۲۸ گرم از نخود سفید، چیزی در حدود ۵ گرم پروتئین وجود دارد. علاوه بر این‌که به‌راحتی قابل‌حمل و مصرف کردن است، حاوی مقادیر بالایی از کربوهیدرات هم است. ازاین‌رو این میان وعده برای ریکاوری پس از تمرین یک گزینه عالی به‌حساب می‌آید که می‌توانید با خود به باشگاه ببرید.

گرانول جوانه خام

یکی دیگر از بهترین میان وعده‌های مناسب پس از تمرین این ترکیب بی‌نظیر از بادام، توت‌ها، دانه‌ها و دیگر مواد مغذی است که می‌تواند انرژی موردنیاز برای یک روز سخت کاری در محل کار و یا مدرسه را برای شما تأمین کند. یک وعده کوچک از این ترکیب حاوی ۸ گرم پروتئین و ۴ گرم فیبر بوده و ۴۵ درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین A را تأمین می‌کند.

مغز تخمه‌کدو بدون پوست ارگانیک

مغز تخمه‌کدو بدون پوست یک میان وعده خوشمزه است که می‌توان آن را به سالاد اضافه کرد و یا به‌تنهایی مصرف کرد. هر ۲۸ گرم از این ماده غذایی حاوی ۹ گرم پروتئین و ۳ گرم فیبر بوده و ۱۵ درصد از نیاز روزانه شما به آهن را تأمین می‌کند.

راهنمای جامع تغذیه بدنسازی راهنمای جامع تغذیه بدنسازی راهنمای جامع تغذیه بدنسازی راهنمای جامع تغذیه بدنسازی راهنمای جامع تغذیه بدنسازی راهنمای جامع تغذیه بدنسازی راهنمای جامع تغذیه بدنسازی راهنمای جامع تغذیه بدنسازی راهنمای جامع تغذیه بدنسازی راهنمای جامع تغذیه بدنسازی راهنمای جامع تغذیه بدنسازی راهنمای جامع تغذیه بدنسازی راهنمای جامع تغذیه بدنسازی راهنمای جامع تغذیه بدنسازی راهنمای جامع تغذیه بدنسازی راهنمای جامع تغذیه بدنسازی راهنمای جامع تغذیه بدنسازی راهنمای جامع تغذیه بدنسازی راهنمای جامع تغذیه بدنسازی راهنمای جامع تغذیه بدنسازی راهنمای جامع تغذیه بدنسازی راهنمای جامع تغذیه بدنسازی راهنمای جامع تغذیه بدنسازی راهنمای جامع تغذیه بدنسازی راهنمای جامع تغذیه بدنسازی راهنمای جامع تغذیه بدنسازی



بررسی علل عدم بكارگيري RFID برای بهبود فرآیند مدیریت زنجیره تامین در شركتهاي توليدي مواد شوينده ايرا
نویسنده : بابک تاریخ : پنج شنبه 2 اسفند 1397

بررسی علل عدم بكارگيري RFID برای بهبود فرآیند مدیریت زنجیره تامین در شركتهاي توليدي مواد شوينده ايران

فهرست
فصل اول:کلیات تحقیق۷
۱-۱مقدمه۷
۲-۱ تعریف و بیان موضوع۷
۳-۱ضرورت و اهمیت تحقیق۸
۴-۱سوابق مربوط تحقیق۸
۶-۱اهداف تحقیق۹
۷-۱اهداف فرعی تحقیق۱۰
۸-۱روش تحقیق :۱۰
۹-۱روش گردآوری اطلاعات۱۰
۱۰-۱ابزار گردآوری اطلاعات:۱۱
۱۱-۱روش تجزیه و تحلیل اطلاعات :۱۲
۱۲-۱قلمرو تحقیق۱۲
۱۳-۱تعریف متغیرها۱۲
فصل دوم:ادبیات تحقیق۱۵
۲-۱مقدمه۱۵
۲-۲مبانی نظری تحقیق۱۵
مدیریت زنجیره تامین۱۵
۲-۳ تعریف مدیریت زنجیره تامین۱۶
۲-۲-۴مشکلات مدیریت زنجیره تامین۱۷
۲-۲-۵ فعالیت ها و عملکردها(نقش…

http://netkaala.ir/

بررسی علل عدم بكارگيري RFID برای بهبود فرآیند مدیریت زنجیره تامین در شركتهاي توليدي مواد شوينده ايران-پایگاه فایلهای دیجیتالی

دانلود رایگان



:: موضوعات مرتبط: پروژه و پایان نامه، ،
:: برچسب‌ها: بررسی علل عدم بكارگيري RFID برای بهبود فرآیند مدیریت زنجیره تامین در شركتهاي توليدي مواد شوينده ايران,

کد متلب المان شش گرهی صفحه ۲ بعدی برای حل مسایل مکانیکی و تنش حرارتی (همراه با M-File های متلب)
نویسنده : بابک تاریخ : پنج شنبه 2 اسفند 1397
کد متلب المان شش گرهی صفحه ۲ بعدی برای حل مسایل مکانیکی و تنش حرارتی (همراه با M-File های متلب)

کد-متلب-المان-شش-گرهی-صفحه-2-بعدی-برای-حل-مسایل-مکانیکی-و-تنش-حرارتی-(همراه-با-m-file-های-متلب)

توضیحات:
این فایل حاوی کد المان محدود مثلثی ۶ گرهی است که قادر به حل دو بعدی تنش و کرنش صفحه ای است. این کد می تواد تنش های حرارتی را حل کند. نتایج به صورت کانتور به نمایش در می آید.(کانتور های جابجایی، تنش)
همچنین فایل pdf ای موجود است که تئوری المان ۶ گرهی و صحت سنجی آن با نرم افزار ansys   در آن موجود است.
همراه با M-File های متلب


:: موضوعات مرتبط: پروژه و پایان نامه، ،
:: برچسب‌ها: کد متلب المان شش گرهی صفحه ۲ بعدی برای حل مسایل مکانیکی و تنش حرارتی (همراه با M-File های متلب),

فیلم آموزشی متدولوژی شمع کوبی به روش CFA
نویسنده : بابک تاریخ : پنج شنبه 2 اسفند 1397

فیلم آموزشی متدولوژی شمع کوبی به روش CFA

 

فیلم آموزشی متدولوژی شمع کوبی به روش CFA
جزئیات و دریافت
توضیحات:
فرمت فایل mp4 .
در برخی پروژه های راهسازی و یا در پروژه های دریایی در ساحل ، شمع کوبی بعنوان قسمت زیرسازی و احداث ضرورت اجرایی در نقشه ها طراحی و پیش بینی می گردد .
این فیلم آموزشی جهت آشنایی با مراحل و متدولوژی شمع کوبی به روش cfa را نمایش می دهد.
دسته بندی: فنی و مهندسی » عمران

تعداد مشاهده: ۵ مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: mp4

حجم فایل:۸,۶۵۱ کیلوبایت

 قیمت: ۴,۰۰۰ تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    این فیلم آموزشی جهت آشنایی با مراحل و متدولوژی شمع کوبی به روش cfa را نمایش می دهد. فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.
  • محتوای فایل دانلودی:
    فیلم به فرمت mp4
برچسب ها: شمع کوبی متولوژی شمع کوبیحفاری بتن صنعت احداث فیلم آموزشی مراحل متدولوژی شمع کوبی به روش CFA CFAمتدولوژی CFAشمع کوبی به روش CFAمراحل CFAمعتبرترین همکاری در فروش
 


:: موضوعات مرتبط: پروژه و پایان نامه، ،
:: برچسب‌ها: فیلم آموزشی متدولوژی شمع کوبی به روش CFA,

پاورپوینت زندگینامه و آثار فرانك گری به همراه ضمائم در مورد شرایط پیمان
نویسنده : بابک تاریخ : پنج شنبه 2 اسفند 1397

پاورپوینت زندگینامه و آثار فرانك گری به همراه ضمائم در مورد شرایط پیمان

پاورپوینت بسیار عالی و مناسب و کامل از زندگینامه و آثار فرانك گری به همراه ضمائم در مورد شرایط پیمان در ۱۱۵ اسلاید قابل ویرایش و آماده جهت ارائه در کنفرانس

مشخصات فایل    پایگاه تحقیقاتی ایران و جهان

تعداد صفحات ۱۱۵
حجم ۲/۱۹۳ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

پاورپوینت زندگینامه و آثار فرانك گری به همراه ضمائم در مورد شرایط پیمان

http://djbaz.ir

 

فرانک گری (به انگلیسی: Frank O. Gehry) معمار مشهور معاصر آمریکایی کانادایی-تبار است.او در سال ۱۹۲۹ م در خانواده‌ای یهودی در شهر تورنتوی کانادا (با نام اصلی فرانک اون گلدبرگ ) دیده به جهان گشود.او در سال ۱۹۴۷ م به همراه خانواده اش به لس آنجلس مهاجرت کردودر دانشگاه جنوب کالیفرنیا به تحصیل در رشته معماری پرداخت. او از شاگردان ویلیام پریرا است.

در سال ۱۹۵۶ م در دانشگاه هاروارد به تحصیل در رشته برنامه‌ریزی شهری پرداخت و هم‌زمان در دفتر ویکتور گروئن مشغول به کار شد.او اکنون شهروند ایالات متحده و ساکن لس آنجلس است.در کارهای اولیه گری می‌توان تأثیراتی از معماران سوئیس و فرانسه به خصوص لو کوربوزیه مشاهده کرد.این تأثیرات را تا سال ۱۹۷۲ می‌توان در کارهای گری مانند استفاده از فرمهای هندسی ساده مشاهده کرد.به طور کلی در کارهای گری نوعی گرایش مجسمه سازانه را می‌توان مشاهده کرد چه در توسعه خانه همسرش ۱۹۸۷ تا موفق‌ترین کارش در سبک فولدینگ که موزه هنرهای معاصر بیلبائو است.

 

فهرست

زندگی نامه فرانك گهری

او معتقد است:

کارهای گری به ترتیب زمانی

موزه گوگنهایم بیلبائو (۱۹۹۷(

* تالار کنسرت والت دیسنی، در لس آنجلس (۲۰۰۳)

جوایزی که او تا کنون دریافت کرده است از این قرارند

همچنین او دارای ۱۲ دکترای افتخاری از دانشگاه‌های مختلف می‌باشد

پس از اینکه جایزه پریتزکر به فرانک گری تعلق گرفت، آدا لوئیز در باره اش نوشت

 Doug Winn مدیر پروژه می‌گوید

نظرات دیگران درباره او

مرکز “استاتا” دانشکده فلسفه و انفرماتیک دانشگاه ام آی تی ایالات متحده

مارتین پاولی

طراحی وروند  اجرا

بنا به گفته یکی از دست اندرکاران اجرای پروژه همه چیز توسط کاتیا کنترل و هدایت می‌شود

موزه Experience Music Project

شکل‌ها و مصالح

سبك معماری

روش دیكانستراكشن فرانك گری

استاد بدعت گذار

آثار جدید فرانك (تصاویر)

Frank Gehry‘s residential skyscraper; New York by Gehry; is nearly complete

ضمائم

پروژه چیست؟

مجموعه کارها و فعالیت ها را می توان به دو دسته کلی تقسیم کرد

۱ – کار مداوم و مستمر

۲- کارهایی که منحصر به فرد ، غیر تکراری و دارای اغاز و پایان بوده

پیمان و انواع آن

روشهای اجرای طرح های ساختمانی و انواع پیمان ها

روش های اجرا :

امانی

مدیریت اجرا

با پیمانکاران جزء

پیمانکاری کامل

اشکال مختلف پیمان ها :

۱ ) پیمان های سرجمع( گلوبال یا لام سام )

۲ ) پیمان های مبتنی بر فهرست آحادبها

۳ ) پیمان های درصد هزینه

خلاصه

انواع شركت ها

۱-تعریف شرکت سهامی عام‌

مدارک شرکت سهامی عام برای ثبت

۲- تعریف شرکت سهامی خاص

مدارک شرکت سهامی خاص برای ثبت

۳- تعریف شرکت با مسئولیت محدود

مدارک شرکت با مسئولیت محدود برای ثبت

۴- تعریف شرکت تضامنی

مدارک شرکت تضامنی برای ثبت

۵- تعریف شرکت مختلط غیرسهامی

مدارک شرکت مختلط غیرسهامی برای ثبت

۶- تعریف شرکت مختلط سهامی

مدارک شرکت مختلط سهامی برای ثبت

۷- تعریف شرکت نسبی

۸- تعریف شرکت تعاونی

تبصره

مدارک شرکت‌های تعاونی برای ثبت: (هر کدام در ۴ نسخه)

رویه‌ی عملی مراحل ثبت

تذکر۱

تذکر۲

تذکر۳

تذکر۴

سبك های معماری

منابع ضمائم

 

دانلود رایگان



:: موضوعات مرتبط: معماری، ،
:: برچسب‌ها: پاورپوینت زندگینامه و آثار فرانك گری به همراه ضمائم در مورد شرایط پیمان,

آموزش کامل فتوشاپ
نویسنده : بابک تاریخ : جمعه 26 بهمن 1397

آموزش کامل فتوشاپ

نت کالا اطلاعات مقدماتی در مورد ابزار TYPE در فتوشاپپیش از این‌که آموزش خود را آغاز کنیم ابتدا مروری سریع بر مقدمات بسیار ابتدایی استفاده از متن در فتوشاپ خواهیم داشت.آموزش کامل فتوشاپشما با استفاده از ابزارهای TYPE می‌توانید نوشته‌ای را در سند گرافیکی photoshop خود وارد کنید. برای این کار می‌توانید در نوار ابزار […]

نت کالا

اطلاعات مقدماتی در مورد ابزار TYPE در فتوشاپ
پیش از این‌که آموزش خود را آغاز کنیم ابتدا مروری سریع بر مقدمات بسیار ابتدایی استفاده از متن در فتوشاپ خواهیم داشت.آموزش کامل فتوشاپ
شما با استفاده از ابزارهای TYPE می‌توانید نوشته‌ای را در سند گرافیکی photoshop خود وارد کنید. برای این کار می‌توانید در نوار ابزار در سمت چپ صفحه بر روی ابزار TYPE کلیک کنید و یا با زدن دکمه T روی کیبورد این ابزار را فعال نمایید.
http://neetkala.ir

آموزش کامل فتوشاپ

وقتی این ابزار را انتخاب کردید، گزینه‌های Type در نوار گزینه‌ها در بالای پنجره ظاهر می‌شود. بخش‌های عمده این نوار موارد زیر هستند:
• Font Family (خانواده فونت): در این بخش می‌توانید یکی از فونت‌های نصب‌شده روی سیستم را انتخاب کنید.
• Font Style (سبک فونت): می‌توانید برای فونت انتخاب شده یک سبک مانند درشت یا مات را انتخاب کنید.
• Size (اندازه): اندازه فونت را در این بخش تعیین می‌کنید.
• Align Text (تراز متن): تراز متن را به صورت چپ‌چین، راست‌چین یا وسط‌چین تنظیم کنید.
• Color (رنگ): یک رنگ برای نوشته تعیین کنید.
• Cancel or Commit (لغو یا تایید): زمانی که نوشته‌ای را در سند وارد کردید می‌توانید آن را تأیید کنید تا روی بوم قرار گیرد و یا لغو کنید تا کلاً حذف شود. http://neetkala.ir/?p=138343

هر یک از آیتم‌های متن همیشه در لایه خود قرار می‌گیرد. برای جابجایی یا تغییر اندازه متن در زمان ویرایش می‌توانید با زدن دکمه Ctrl یا Cmd آن را به محل مورد نظر بکشید. آموزش کامل فتوشاپ-نت کالا

شما می‌توانید هر زمان متن را ویرایش کنید، و نوع و یا اندازه فونت را تغییر دهید. برای این کار کافی است بر روی ابزار Type کلیک کنید و دقیقاً همانند نرم‌افزار مایکروسافت ورد از کرسر برای برجسته کردن متن استفاده نمایید. برای این کار انتخاب کردن خود لایه متن به تنهایی کافی نیست.



پایان نامه PLC 99 ص
نویسنده : بابک تاریخ : شنبه 22 اسفند 1394

 

 

 خلاصه:

Plc مخفف عبارت programming logic control ميباشد.اين سيستم وسيله اياست كه متناسب بابرنامه اي كه دريافت ميكند وظيفه اي خاص را اجرا ميكند به عبارت ديگر  plc نوعي كامپيوتر است كه برنامه اي خاص را اجرا ميكند .

با ظهور  plc تجهيزات و قطعات استفاده شده در كنترل فرايند هاي صنعتي و خطوط توليد تغيير نموده و مدار هاي رله كنتاكتوري و سخت افزاري حالت جامد كم كم جاي خود را به كنترل كننده هاي قابل برنامه ريزي يعني  plc دادند .

امروزه در طراحي كنترل كننده خطوط توليد و فرايند هاي صنعتي استفاده از مدار هاي رله كنتاكتوري منسوخ گرديده و در اگثر كارخانه ها و مراكز صنعتي از سيستم  plc اسنفاده ميشود.

بدون ترديد  plc مهمترين و پر كاربرد ترين وسيله اتوماسيون در صنايع مدرن امروزي است .

در ماشين ها و خطوط توليد جديد كمتر موردي را ميتوان يافت كه از كنترل كننده هاي منطقي قابل برنامه ريزي استفاده نشده باشد .

در حقيقت اين وسيله بسيار قابل انعطاف كه خود يك كنترل كننده كامل است به عنوان قطعه اي برنامه ريز در صنايع گوناگون كاربرد وسيعي يافته است به گونه اي كه با پيشرفت تكنولوژي و حضور اتوماسيون در عرصه صنعت در طراحي كنترل كننده ها و مدار هاي فرمان خطوط توليد و فرايند هاي صنعتي استفاده از مدارهاي فرمان قديمي منسوخ گرديده و در اكثر مراكز صنعتي از كنترل كننده ها ي منطقي قابل برنامه ريزي استفاده ميگردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پيشگفتار:

قرن بيستم قرني است گسترده بين دو انقلاب .انقلابي در آغاز قرن و انقلابي در پايان آن .انقلاب اغازين ظهور توليد انبوه و پايان گرفتن عصر توليد دستي و انقلاب پاياني همانا ظهور توليد ناب و خاتمه يافتن توليد انبوه است . اكنون جهان در استانه عصر جديد به سر ميبرد عصري كه

در ان دگرگوني  شيوه هاي توليد مصنوعات و ساخته هاي بشر چهره زندگي را يكسره دگرگون خواهد كرد .

امروزه با رشد شگفت آور دانش فني بشر و افزايش تعداد توليد كنندگان مناطق مختلف جهان سهم بيشتر بازار هاي جهان از ان كشور ها و شركت هاي است كه در خصوص كيفيت نواوري و تنوع محصول  و... حرف هاي تازه اي را براي گفتن دارند . اكنون توليد كنندگاني در جهان ظهور كرده اند كه ميتوانند با نيمي از نيروي كار و سرمايه و ميزان مهندسي و مكان وزمان كه براي توليد كنندگان انبوه قديمي لازم است محصولاتي به جهان عرضه كنند كه از نظر كيفيت  و جنبه هاي نواورانه بسي برتر باشد .اكنون ديگر ان انبوه سازان كه زماني الگو و قبله آمال ديگر توليد كنندگان بودند پس از دهها سال سروري به غير از عقب نشيني و از دست ندادن سهم بازار خود و يا تغيير كلي شيو هاي خود راه ديگري ندارند بنابراين جا دارد كه بپرسيم توليد كنندگان محصولات برتر چگونه توانسته اند در مقابل توليد كنندگان انبوه قديمي با وجود يك قرن تجربه در ساخت توليد و تجارت اين ميان قد علم كنند و با نيمي از سرمايه و نيروي فكري و كاري آنها و بهروري و كيفيت خود را چنين ارتقا بخشند ؟

 

امروزه صنعت كشور بيش از هر چيز نيازمند نو سازي و به كار گيري نگرش هاي نوين صنعتي ميباشد روش هاي كهنه و مرسوم در صنعت كشور كاهش بهروري و افت كيفيت را به ارمغان آورد ه است و اين در حالي است كه مرز هاي صنعت به سرعت در حال گسترش است و اصرار بر روش هاي سنتي فاصله ايران را با دنياي صنعتي افزايش خواهد داد . از طرف ديگر ورود صنعت بدون دانش فني چيزي از اين فاصله نخواهد كاست . اكنون اگر چه صنعت ايران گام هايي به سوي توسعه استفاده از اتوماسيون و سيستم هاي مديريت صنعتي متكي براين دانش برداشته است اما متاسفانه انتقال دانش فني در اين عرصه با كندي صورت ميگيرد .

 

 

 

 

 مقدمه:

امروزه با پديدار شدن ريز پردازنده ها و پيشرفت فن اوري حالت جامد در عرصه علم و تكنولوژي كه بي شك ان را ميتوان بزرگترين پديده در علم الكترونيك دانست چهره محيط هاي صنعتي به كلي دگرگون شده است .

 Plc نيز مولود اين پديده يعني ظهور ريز پردازنده ها بوده است .بدن ترديد  plc مهمترين و پر كاربرد ترين وسيله اتوماسيون در صنايع مدرن امروزي است در ماشين ها و خطوط توليد جديد كمتر موردي را ميتوان يافت كه از كنترل كننده هاي منطقي قابل برنامه ريزي استفاده نشده باشد در حقيقت اين وسيله بسيار قابل انعطاف كه خود يك كنترل كننده كامل است به عنوان قطعه اي برنامه پذير كاربرد وسيعي يافته است به گونه اي كه با پيشرفت تكنولوژي و حضور اتوماسبون در عرصه صنعت در طراحي كنترل كننده ها و مدارات فرمان خطوط توليد و فرايند هاي صنعتي استفاده از مدارات فرمان قديمي منسخ گرديده و در اكثر مراكز صنعتي از كنترل كننده هاي منطقي قابل برنامه ريزي استفاده ميگردد.

 

اكنون براي توجه بيشتر به تفاوت ها و مزاياي  plc نسبت به مدارات كنتاكتوري موارد زير را بر ميشماريم :

  • استفاده از  plc موجب كاهش حجم تابلوي فرمان ميگردد
  • استفاده از  plc مخصوصا در فرايند هاي عظيم موجب صرفه جويي قابل تئجهي در هزينه لوازم و قطعات ميشود
  •  Plc استهلاك مكانيكي ندارد بنابراين علاوه بر عمر بيشتر نيازي به تعميرات و سرويس هاي دوره اي نخواهد داشت
  •  Plc انرژي كمتري مصرف ميكند
  •  Plc ها بر خلاف مدارات رله كنتاكتوري نويز الكتريكي  و صوتي ايجاد نمي كند
  • 99 صفحه word


نام و نام خانوادگي

پست الکترونيکي

شماره تلفن



   



:: موضوعات مرتبط: برق، ،
:: برچسب‌ها: پایان نامه PLC 99 ص,

پایان نامه بررسی چگونگی نصب تجهیزات الکتریکی در نیروگاه در حال ساخت
نویسنده : بابک تاریخ : شنبه 22 اسفند 1394

فهرست

 

عنوان

صفحه

فصل اول : مقدمه

 

1-1 انواع ژنراتورها

1

1-2 پيشينه تاريخي

1

1-3 استانداردها  و مشخصات

4

فصل دوم: تئوري ژنراتور سنكرون

 

2-1 القاي الكترومغناطيسي

6

2-2 سرعت، فركانس و زوج قطبها

7

2-3 بار، مقادير نامي و ضريب توان

8

2-4 MMF ، فلوي مغناطيسي

9

2-5 فازورهاي دوار

10

2-6 دياگرام فازوري

11

2-6-1 ولتاژ نامي، استاتور بدون جريان ، شرايط مدار باز

11

2-6-2 ولتاژ نامي، جريانت استاتور نامي و ضريب توان نامي

11

2-7 گشتاور

13

2-8 سيم پيچ سه فاز

13

2-9 هارمونيك ها: سيم پيچي توزيع شده و كسري

14

فصل سوم : روتور و استاتور

 

3-1 سيم پيچي روتور

18

3-2 دمنده ها

19

3-3 هسته استاتور

20

3-4 سيم پيچي استاتور

20

فصل چهارم : سيستم هاي خنك كن

 

4-1 خنك كن هيدروژني

21

4-2 سيستم خنك كن هيدروژني

22

4-3 سيستم خنك كن آبي سيم پيچ استاتور

30

4-4 سيستم هاي خنك كن ديگر

36

فصل پنجم: توربوژنراتور TY105

 

5-1 اصل ماشين سنكرون

38

5-2 تشريح ژنراتور

39

5-2-1 دورنمايي از ژنراتور

39

5-2-2 استاتور

39

5-2-3 سيم پيچ استاتور

40

5-2-4 روتور

43

5-2-5 هواكش هاي محوري(فن هاي محوري)

45

5-3 سيستم خنك كننده

45

5-3-1 مسير هوا خنك كن در استاتور

46

5-3-2 مسير هواي خنك در كنداكتورهاي روتور

46

5-3-3 فيلتر هاي جبران هوا

47

5-3-4 كولرها

47

5-4 ياتاقانها

48

5-5 رينگهاي لغزشي و نگهدارنده هاي ذغالي

49

منابع و مآخذ

61

 61 صفحه word



نام و نام خانوادگي

پست الکترونيکي

شماره تلفن



   



:: موضوعات مرتبط: برق، ،
:: برچسب‌ها: پایان نامه بررسی چگونگی نصب تجهیزات الکتریکی در نیروگاه در حال ساخت,

کار عملی الکترونیک
نویسنده : بابک تاریخ : چهار شنبه 12 اسفند 1394

كار عملي شماره 39

عنوان: كوپلاژها

وسايل مورد نياز: ترانزيستور 2219N2 و 2905 N2- مقاومت هاي - - -- - - خازنهاي - - پتانسيومتر - سيگنال ژنراتور- مولتي متر و اسيلوسكوپ و يك عدد ترانس رابط (آبي رنگ)

مراحل كار عملي:

1)مدار شكل زير را ببنديد.

2)در حالي كه سيگنال ژنراتور خاموش است ولتاژ پايه هاي هر دوت ترانزيستور را به كمك ولت متر DC اندازه بگيريد.

3)سيگنال ژنراتور را روشن كرده و روي فركانس 1 و دامنه 100 تنظيم كنيد.

4)به كمك اسيلوسكوپ خروجي طبقه اول و طبقه دوم مدار را مشاهده و رسم نماييد.

5)بهره ولتاژ هر يك از طبقات مدار و بهره ولتاژ كل مدار را به دست آوريد.

6)مدار شكل زير را ببنديد.

7)در حاليكه سيگنال ژنراتور خاموش است ولتاژ پايه هاي مختلف هر دو ترانزيستور را به كمك ولت متر Dc اندازه بگيريد.

8)سيگنال ژنراتور را روي دامنه  و فركانس  تنظيم كنيد.

9)به كمك اسيلوسكوپ خروجي طبقه اول و دوم مدار را مشاهده و رسم نماييد.

10)به صورت ولتاژ كل مدار را به دست آوريد.

11)يك خازن  با مقاومت  (مقاومت پايداري حرارتي اميتر ترانزيستور طبقه دوم) موازي كنيد. (خازن باي پس) و به كمك اسيلوسكوپ خروجي كل مدار را مشاهده و رسم نماييد.

12)مدار شكل زير را ببنديد.

13)در حاليكه سيگنال ژنراتور خاموش است ولتاژ پايه هاي مختلف هر دو ترانزيستور را به كمك ولت متر Dc اندازه بگيريد. (به كمك پتانسيومتر ولتاژ كلكتور ترانزيستور منفي را روي  تنظيم كنيد)

14)سيگنال ژنراتور را روي فركانس  و دامنه  تنظيم كنيد.

15) به كمك اسيلوسكوپ خروجي طبقه اول و دوم مدار را مشاهده و رسم نماييد.

16) بهره ولتاژ كل مدار را به دست آوريد.

17)يك خازن  با مقاومت اميتر ترانزيستور مثبت موازي نماييد (مثبت خازن به خط تغذيه 24V و منفي خازن به اميتر ترازيستور وصل شده و موازي با مقاومت قرار مي گيرد.)

سپس به كمك اسيلوسكوپ خروجي كل مدار را مشاهده و رسم نماييد.

18)نام هر يك از كوپلاژهاي فوق را بنويسيد.



نام و نام خانوادگي

پست الکترونيکي

شماره تلفن



   



:: موضوعات مرتبط: برق، ،
:: برچسب‌ها: کار عملی الکترونیک,

پهناي باند، قدرت و راندمان لامپ‌هاي پرقدرت در رادار
نویسنده : بابک تاریخ : سه شنبه 11 اسفند 1394

«فهرست مطالب»

صفحه

عنوان

 

 

چكيده

 

1

فصل اول: لامپ‌هاي با ميدان متقاطع مايكروويوي (Cross field)

 

2

مقدمه

 

3

1- اسيلاتورهاي مگنترون

 

4

1-1- مگنترون‌هاي استوانه‌اي

 

6

2-1- مگنترون كواكسيالي

 

8

3-1- مگنترون با قابليت تنظيم ولتاژ

 

10

4-1- مگنترون كواكسيالي معكوس

 

11

5-1- مگنترون كواكسيالي Frequency - Agile

 

13

6-1- VANE AND STARP

 

15

7-1- Ruising Sun

 

16

8-1- injection- Locked

 

16

9-1- مگنترون Beacom  

 

17

2- CFA(Cross Field Ampilifier)

 

20

1-2- اصول عملكرد

 

25

فصل دوم: لامپ‌هاي با پرتو خطي (O- Type)

 

26

مقدمه

 

26

1- كلايسترون‌ها

 

28

1-1- تقويت‌كننده كلايسترون چند حفره‌اي (Multi Cavity)

 

29

2-1- كلايسترون‌هاي چندپرتوي  (MBK)

 

29

1-2-1- كلايسترون چند پرتوي گيگاواتي (GMBK)

 

 

30

2- لامپ موج رونده (TWT)

 

31

1-2- تاريخچة TWT

 

33

2-2- اجزاي يك TWT

 

35

3-2- اساس عملكرد TWT

 

37

4-2- كنترل پرتو

 

38

5-2- تغيير در ساختار موج آهسته

 

39

6-2- لامپ‌هاي TWTCouped Cavity

 

40

1-6-2- توصيف فيزيكي

 

41

2-6-2- اصول كار TWTCouped Cavity

 

43

3-6-2- توليد TWTCouped Cavity هاي جديد

 

47

7-2- لامپ‌هاي Helix TWT

 

56

8-2- TWT هاي پرقدرت

 

60

 3- گايروترون‌هاي پالس طولاني و CW

 

61

1-3- پيشرفت‌هاي اخير در تقويت‌كننده‌هاي گايروكلاسترون موج ميليمتري در NRL

 

62

2-3- WARLOC رادار جديد پرقدرت ghz 94

         

 

64 صفحه word



نام و نام خانوادگي

پست الکترونيکي

شماره تلفن



   



:: موضوعات مرتبط: برق، ،
:: برچسب‌ها: پهناي باند, قدرت و راندمان لامپ‌هاي پرقدرت در رادار,

موتور سنكرون - رشته برق
نویسنده : بابک تاریخ : سه شنبه 11 اسفند 1394

فهرست

عنوان                                           صفحه

1-1: مقدمه...................................

1-2: كميات اساسي الكتريكي....................

1-2-1: بار...................................

1-2-2: جريان.................................

1-2-3: ولتاژ.................................

1-2-4: توان الكتريكي.........................

1-2-5: مقاومت................................

1-3: اتصال سري مقاومتها........................

1-4: اتصال موازي مقاومتها....................

1-5: منابع...................................

1-5-1: منبع ولتاژ............................

1-5-2: منبع جريان..............................

1-6: قانون ولتاژ كيرشهف (KVL).................

1-7: مقسم ولتاژ..............................

1-8: مقسم جريان..............................

1-9: مدارهاي مختلط...........................

1-10: زمين مدار..............................

مسائل فصل 1..................................

فصل دوم: جريان متناوب..........................

2-1: موج سينوسي..............................

2-2: فركانس..................................

2-3: مقدار متوسط...............................

2-4: قوانين اهم در مدارهاي AC................

2-4-1: فاز...................................

2-5: فازور...................................

2-6: اعداد مختلط.............................

2-7: ساده كردن اعداد مختلط...................

2-8: موج پالس................................

2-9: موج مثلثي...............................

مسائل فصل دوم................................

فصل سوم روشهاي تحليل مدار....................

3-1: تبديل منابع.............................

3-2: قضيه جمع آثار...........................

3-3: روش ولتاژ گره ها........................

3-4: روش جريان مش............................

3-5: روش تونن................................

3-6: روش نورتن...............................

3-7: انتقالي حداكثر توان به بار..............

مسائل فصل 3..................................

فصل چهارم: وسايل اندازه گيري.................

4-1: ولتمتر..................................

4-2: آمپرمتر.................................

4-3: اهم متر.................................

4-4: تست كردن قطعات الكتريكي.................

4-4-1: سيم...................................

4-4-2: مقاومت................................

4-4-3: سلف...................................

4-4-4: خازن..................................

4-5: اسيلسكوپ................................

مسائل فصل چهارم..............................

فصل پنجم: خازن و سلف در جريان مستقيم.........

5-1: خازن....................................

5-2: خازن در جريان مستقيم....................

5-3: شارژ خازن...............................

5-4: دشارژ خازن..............................

5-5: به هم بستن خازنها.......................

5-6: سلف.....................................

5-7: سلف در جريان مستقيم.....................

5-8: تغييرات جريان در سلف....................

5-9: به هم بستن سلف ها.......................

مسائل فصل پنجم...............................

فصل ششم: خازن و سلف در جريان متناوب..........

6-1: مدارهاي RC..............................

6-1-1: مدارهاي RC موازي .......................

6-2: مدارهاي RL..............................

6-2-1: مدار RL سري...........................

6-2-2: مدار RL موازي.........................

مسائل فصل ششم................................

فصل هفتم: مدارهاي RLC........................

7-1: RLC سري...................................

7-1-1: فركانس تشديد مدار سري.................

7-2: RLC موازي...............................

7-2-1: فركانس تشديد در RLC موازي.............

7-3: پهناي باند..............................

مسائل فصل هفتم...............................

فصل هشتم ترانسفورماتورها.......................

8-1: اندوكتانس متقابل........................

8-2: توان....................................

8-3: بازتاب امپدانس..........................

مسائل فصل هشتم...............................

فصل نهم: سيستم هاي چند فازه..................

9-1: سيستم تك فاز............................

9-2: سيستم سه فاز............................

9-3: توان در مدارهاي سه فاز..................

مسائل فصل نهم:.................................

فصل 10: موتور و ژنراتورهاي DC................

10-1: موتورهاي DC............................

10-2: معرفي موتورهاي DC......................

10-3: انواع موتورهاي DC......................

10-4: مدار معادل موتورهاي DC.................

10-5: موتورهاي DC تحريك مجزا و موازي.........

10-6: مشخصه پايانه اي موتور DC موازي.........

10-7: معرفي ژنراتورهاي DC....................

10-8: ژنراتور تحريك مجزا.....................

10-9: مشخصات پايانه اي ژنراتورهاي تحريك مجزا.

10-11: كنترل ولتاژ پايانه اي.................

10-12: ژنراتور dc موازي.......................

10-13: موتورهاي سنكرون.......................

10-14: مدار معادل موتور سنكرون...............

10-15: موتور سنكرون از ديد ميدان مغناطيسي....

10-16: كار موتور سنكرون در حالت پايدار.......

10-17: سختي مشخصه گشتاور در سرعت موتور سنكرون

10-18: اثر تغييرات بار روي موتور سنكرون......

10-19: نمودار فيزوري ژنراتور سنكرون..........

10-20: ژنراتور سنكرون........................

10-21: ساختمان ژنراتور سنكرون................

10-22: سرعت و چرخش ژنراتور سنكرون............

10-23: اندازه گيري پارامترهاي مدل ژنراتور سنكرون   

10-23-1: نسبت اتصال كوتاه....................

10-24: اثر تغييرات جريان ميدان بر موتورهاي سنكرون  

10-25: موتور سنكرون كم تحريك و موتور سنكرون پر تحريك

مسائل..........................................

 

139 صفحه word



نام و نام خانوادگي

پست الکترونيکي

شماره تلفن



   



:: موضوعات مرتبط: برق، ،
:: برچسب‌ها: موتور سنكرون - رشته برق,

بررسی ساختار و نحوه عملکرد سیستم های کنترل صنعتی 160 ص
نویسنده : بابک تاریخ : دو شنبه 10 اسفند 1394

« عنوان بندی »

 

مقدمه

فصل اول :
« مقدمه اي بر سيستم هاي كنترل »     

کنترل و اتوماسیون        

انواع فرایندهای صنعتی   

استراتژی کنترل  

انواع کنترلرها  

سیر تکاملی کنترل کننده ها   

فصل دوم :

« انتقال اطلاعات در صنعت »

معماری شبکه   

استانداردهای معروف لایه فیزیکی شبکه های صنعتی  

معرفی واسط های انتقال و عوامل موثر در انتقال  

پروتکل ها و استانداردها      

فصل سوم :

« کنترل کننده های برنامه پذیر PLC »  

سخت افزار PLC   

زبان های برنامه نویسی PLC    

ارتباط بین چندین PLC  

فصل چهارم :

« سیستم های کنترل گسترده DCS »        

ساختار سیستم های DCS  

سطوح کاری      

اصول کاری سیستم های DCS  

کاربردها  

فصل پنجم :

« سیستم های اتوماسیون APACS »

Controller Configuration Software

سخت افزار سیستم APACS  

بسته های نرم افزاری APACS

بسته های سخت افزاری APACS    

شرح مدار ماژول کنترل +ACM

فصل ششم :

« سیستم های SCADA »

SCADA  چیست؟    

ارتباطات    

واسط ها    

فصل هفتم :

« سیستم های FIELD BUS و مقایسه آنها با سیستم های DCS »

نحوه عملکرد سيستم های  FCSدر مقايسه با DCS

دسته بندی  فيلد باس     

توپولوژی های فيلد باس    

مقايسهFCS  و DCS و مزايا و معايب آنها نسبت به يکديگر    

« چکیده »

 

در هر صنعتي اتوماسيون سبب بهبود توليد مي گردد كه اين بهبود هم در كميت وميزان توليد موثر است و هم در كيفيت محصولات.هدف از اتوماسيون اين است كه بخشي از وظايف انسان در صنعت به تجهيزات خودكار واگذار گردد. در يك سيستم اتوماتيك عمليات شروع،تنظيم و توقف فرايندبا توجه به متغير هاي موجود توسط كنترل كننده سيستم انجام مي گيرد.                                                                                                     هر سيستم كنترل داراي سه بخش است:  ورودي ، پردازش و خروجي .

انواع استراتژي های كنترل:

 كنترل حلقه باز

 كنترل پيشرو

كنترل حلقه بسته

كنترلر مغز متفكر يك پردازش صنعتي است و تمامي فراميني راكه يك متخصص در نظر دارد اعمال كند تا پروسه، جريان استاندارد خود را در پيش گيرد و نهايتا پاسخ مطلوب حاصل شود از طريق كنترلر به سيستم فهمانده مي شود.

يك كنترلر چگونه عمل مي كند؟

 در ابتدا سيگنال خروجي از سنسور وارد كنترلر مي شود و با مقدار مبنا مقايسه مي گردد و نتيجه مقايسه كه همان سيگنال خطا مي باشد، معمولا در داخل كنترلر هم تقويت شده و هم بسته به نوع كنترلر و پارامترهاي مورد نظر، عملياتي خاص روي ان انجام مي گيرد سپس حاصل اين عمليات به عنوان سيگنال خروجي كنترل كننده به بلوك بعدي وارد مي شود. مقايسه سيگنالها و تقويت اوليه در همه كنترلر ها صرف نظر از نوع انها انجام مي گيرد ،در واقع اين عمليات بعدي است كه نوع كنترلر را مشخص مي كند.

 PLCاز عبارت Programmable Logic Controller به معناي كنترل كننده قابل برنامه ريزي گرفته شده است.PLC كنترل كننده اي است نرم افزاري كه در قسمت ورودي، اطلاعات را بصورت باينري دريافت و آنها را طبق برنامه اي كه در حافظه اش ذخيره شده پردازش مي نمايد و نتيجه عمليات را نيز از قسمت خروجي به صورت فرمانهايي به گيرنده ها و اجرا كننده هاي فرمان ، ارسال مي كند.

160 صفحه word



نام و نام خانوادگي

پست الکترونيکي

شماره تلفن



   



:: موضوعات مرتبط: برق، ،
:: برچسب‌ها: بررسی ساختار و نحوه عملکرد سیستم های کنترل صنعتی 160 ص,

اینورتر
نویسنده : بابک تاریخ : دو شنبه 10 اسفند 1394

اینورتر

همانطور که می دانیم وظیفه اینوتر تبدیل dc به ac می باشد که این کار هم در فرکانس ثابت و هم در فرکانس متغیر صورت می گیرد . ولتاژ خروجی می تواند در یک فرکانس متغیر یا ثابت دارای دامنه متغیر یا ثابت باشد که ولتاژ خروجی متغیر می تواند با تغییر ولتاژ ورودی dc و ثابت نگهداشتن ضریب تقویت اینوتر بدست آید . از سوی دیگر اگر ولتاژ ورودی dc ثابت و غیرقابل کنترل باشد
می توان برای داشتن یک ولتاژ خروجی متغیر از تغییر ضریب تقویت اینوتر که معمولاً با کنترل مدولاسیون عرض پالس ( PWM ) در اینورتر انجام می شود استفاده کرد. ضریب تقویت اینوتر عبارت است از نسبت دامنه ولتاژ ac خروجی به dc ورودی .

اینوترها به دو دسته تقسیم می شوند : 1) اینوترهای تک فاز و 2) اینورترهای سه فاز . که خود آنها نیز بسته به نوع کموتاسیون تریستورها به چهار قسمت تقسیم می شوند . الف. اینوتر با مدولاسیون عرض پالس ( PWM ) ، ب. اینوتر با مدار تشدید ، پ. اینوتر با کموتاسیون کمکی ، ت. اینوتر با کموتاسیون تکمیلی . که اگر ولتاژ ورودی اینوتر ، ثابت باشد ، اینوتر با تغذیه ولتاژ ( VSI ) و اگر ورودی ثابت باشد ، آن را اینوتر با تغذیه جریان ( CSI ) می نامند .

از بین اینورترهای تکفاز دو نوع معروف به نام اینوتر تکفاز با سر وسط و اینوتر پل تکفاز می باشد که در اینجا به اختصار نوع پل تکفاز آن را بررسی کرده و سپس راجع به اینوترهای سه فاز توضیح خواهیم داد .

1-1 ) اینوترپل تکفاز

در این نوع اینوتر همانطور که در شکل 1 نشان داده شده است با آتش شدن تریستور مکمل T4 تریستور T1 خاموش می گردد . اگر بار سلفی باشد جریان بار بلافاصله معکوس نمی شود و لذا وقتی کموتاسیون کامل شد تریستور T4 خاموش می شود و جریان بار به دیود D4 منتقل می شود . فرمان کموتاسیون نسبت به زمان فرکانس بار اینوتر خیلی کوتاه می باشد . در اینجا ما کموتاسیون را ایده آل فرض می کنیم .

 

 
   

 

 

 

 

 

شکل 1- مدار اینوترپل تکفاز

حال اگر بار مقاومتی خالص باشد روشن کردن متناوب T1T2 و T3T4 باعث می شود که یک شکل موج مربعی دو سر بار قرار گیرد هر چند در حالت بار سلفی شکل موج جریان تأخیر دارد ولی مربعی می باشد . این شکل موج مربعی در شکل 2- الف نشان داده شده است . تریستور با استفاده از یک قطار پالس که به صورت 180o به آن اعمال می شود روشن می شود . به وسیله انتهای نیم پریود مثبت معلوم می شود که جریان بار مثبت بوده و به صورت نمایی افزایش می یابد . وقتی که تریستور T1 و T2 خاموش می شوند تریستورهای T3 و T4 روشن شده و ولتاژ بار معکوس می گردد ولی جریان بار تغییر نمی کند و مسیر جریان بار دیودهای D3 و D4 می باشند که منبع dc را به دو سر بار وصل می کنند و ولتاژ معکوس شده و انرژی تا زمانی که جریان به صفر برسد از بار به منبع منتقل می شود از آنجایی که در لحظه صفر شدن بار جریان تریستورها نیاز به تحریک ( آتش شدن ) مجدد دارند لذا یک قطار پالس آتش نیاز است تا هر لحظه که جریان صفر شد بلافاصله تریستورهای بعدی را روشن کند .

170 صفحه word



نام و نام خانوادگي

پست الکترونيکي

شماره تلفن



   



:: موضوعات مرتبط: برق، ،
:: برچسب‌ها: اینورتر 170 ص,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 49 صفحه بعد


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.